Vamos Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kjenner jeg meg selv rett viser jeg dem tabellen og dagens Rooney-scoring. 3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 For en type! Resten av laget må skjerpe seg, null "game" idag what so ever! Heldig at Robinson hadde en god dag igjen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sjukt. Har ikke helt tatt innover meg at vi ikke tapte idag, var helt resignert med tanke på kamp og overlevelse i PL til pause. Fantastisk opphenting, og herlig debut fra Demba Ba fra start. Virker som et knallkjøp hvis vi holder han ute av skade. 1 poeng er ikke mer enn greit, om man ser situasjonen vår, men det var livsviktig i forhold til hvordan kampen utartet seg. Hadde bare så gjerne ønsket enda et mål, noe vi var i nærheten av. Forutenom 3-3 tror jeg begge lag godt kunne fått et par straffer også. Må få litt tid til å roe meg ned litt nå. Å heie på West Ham er en fuckings rollercoaster. Setter pris på engasjementet til tc også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Gyan bøtter inn mål for tiden. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Slenger denne innpå igjen Oh, the irony... Endret 12. februar 2011 av Stonemeister 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Herregud, hvem er han duden som kommenterer Sunderland-Spurs? Han uttaler ALLE navn som de skrives. Så irriterende å høre på. Og nå sa han at Chelsea-Fulham spilles i morgen. Noe den selvfølgelig ikke gjør. Gjøk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Har alltid hatt sansen for Kranjcar, men aldri skjønt hvorfor han ikke har fått spille denne sesongen. Flott scoring. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Han som kommenterer SAFC - Tottenham har den mest feminine mannelatteren jeg har hørt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Spurs forbi Chelsea og rett bak City med seier i dag. Håper virkelig de ender foran begge 2xSjelløs FC. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er vel Frode Marti. Flaut å høre på en kommentator som sitter å fniser gjennom hele kampen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Spurs forbi Chelsea og rett bak City med seier i dag. Håper virkelig de ender foran begge 2xSjelløs FC. Det hadde vært morsomt. Usikker på hvem av City eller Chelsea jeg ønsker å ikke ha i CL. Virker som City har tålmodige eiere som bare driter inn penger uansett hva som skjer, så jeg vet ikke om det vil ha noen stor effekt om de klarer CL eller ikke. I Chelsea derimot tror jeg russeren kommer til å sparke Ancelotti, og hente inn en ny manager som ikke er like god. CL har alltid vært drømmen hans, så hvis de ikke kvalifiserer seg en gang får han forhåpentligvis mindre lyst til å pøse på med penger. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Spurs forbi Chelsea og rett bak City med seier i dag. Håper virkelig de ender foran begge 2xSjelløs FC. Huff og huff. Hadde United fått rike eiere hadde det blitt det samme. Alle lag er kjøpeklubber uansett, noen bruker mer enn andre. Men vi får vel svi når Uefa sine regler kommer i praksis da Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Såå... Leicester er ett kjøpelag? (satt litt på spissen). Hva er Chelsea og City, da? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Såå... Leicester er ett kjøpelag? (satt litt på spissen). Hva er Chelsea og City, da? Går ut i fra at Leicester kjøper spillere ja, som alle andre lag. Det er ikke bare lag som bruker mye penger som er kjøpelag. Chelsea har forøvrig ikke vært blant de som bruker mest de siste årene. Real Madrid og City ligger et godt stykke over. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nå har ikke jeg stålhukommelse eller noe slikt og har ikke tid til å fiske opp alle slags rare tall og regnskap, men om man tar for seg lagene i Premier League de siste 10 årene, hvem er det som grovt sett har brukt mest? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis du ser så langt tilbake i tid ligger nok vi ganske høyt oppe ja, men de siste 2-3 årene har vi roet oss ned hvis vi ser bort i fra Torres-kjøpet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Det var vel fordi dere ikke fikk lov til å kjøpe? EDIT: Eller ble det fjernet? Følger ikke så godt med de sjelløse. Endret 12. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det var vel fordi dere ikke fikk lov til å kjøpe? Hva mener du? UEFA reglene er ikke innført enda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 For noen år siden var det snakk om kjøpenekt pga noe kjøp av unggutt eller noe som FA eller hvem det var mente ikke foregikk som det skulle. Som sagt, husker ikke det der. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja, men den ble i såfall opphevet med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå