Aleks Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 https://vine.co/v/Ou1wa6aUZD3 Morro å ha Song tilbake i PL igjen. Finere enn Wilshere sitt forrige sesong. Overhodet ikke, men pent mål. Jeg synes Rabonaen og hælflikken til Song gjør det finere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Uten tvil penere det målet ja. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Alt er bedre enn Arsenal, right Benbjo? 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Fordi det er basert på denne sommerens overganger. Må forøvrig si meg enig i at Debuchy + Chambers burde få litt mer fylde på bena. Nå har vel Chelsea kun fått inn Luis i forsvar? Vi har hentet Debuchy og Chambers, og Chelsea har kun hentet Luis. Slik som du sier. Hvorfor har Chelsea da sterke bein? For et dumt og dårlig metaforisk bilde. Den firern vi har brukt slapp in 27 MÅL ifjor, og dere slapp inn 41. Jeg mener ihvertfall: Azpi er bedre enn Debuchy, Monreal og Gibbs, Ingen er bedre enn Ivan på det defensive + fyren skårer mål også. 2mål på 3 kamper Cahill og Terry er bedre enn Chambers, Merte og Kos. Luis og Zouma er vanskelig å si no om, men Luis har visst seg å være nøkkelspiller for A.Madrid, og kan bli det her også. Endret 5. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei, opplagt ikke. Assisten gjør West Ham målet bedre. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Fordi det er basert på denne sommerens overganger. Må forøvrig si meg enig i at Debuchy + Chambers burde få litt mer fylde på bena. Nå har vel Chelsea kun fått inn Luis i forsvar? Vi har hentet Debuchy og Chambers, og Chelsea har kun hentet Luis. Slik som du sier. Hvorfor har Chelsea da sterke bein? For et dumt og dårlig metaforisk bilde. Den firern vi har brukt slapp in 27 MÅL ifjor, og dere slapp inn 41. Jeg mener ihvertfall: Azpi er bedre enn Debuchy, Monreal og Gibbs, Ingen er bedre enn Ivan på det defensive + fyren skårer mål også. 2mål på 3 kamper Cahill og Terry er bedre enn Chambers, Merte og Kos. Luis og Zouma er vanskelig å si no om, men Luis har visst seg å være nøkkelspiller for A.Madrid, og kan bli det her også. Kos var bedre enn både Terry og Cahill forrige sesong. Jeg postet en oversikt her i tråden som viste statistikken på dette..... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei, opplagt ikke. Assisten gjør West Ham målet bedre. Å herregud. En er en U21 kamp, og den andre er en PL kamp. Nuff said. 3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Fordi det er basert på denne sommerens overganger. Må forøvrig si meg enig i at Debuchy + Chambers burde få litt mer fylde på bena. Nå har vel Chelsea kun fått inn Luis i forsvar? Vi har hentet Debuchy og Chambers, og Chelsea har kun hentet Luis. Slik som du sier. Hvorfor har Chelsea da sterke bein? For et dumt og dårlig metaforisk bilde. Den firern vi har brukt slapp in 27 MÅL ifjor, og dere slapp inn 41. Jeg mener ihvertfall: Azpi er bedre enn Debuchy, Monreal og Gibbs, Ingen er bedre enn Ivan på det defensive + fyren skårer mål også. 2mål på 3 kamper Cahill og Terry er bedre enn Chambers, Merte og Kos. Luis og Zouma er vanskelig å si no om, men Luis har visst seg å være nøkkelspiller for A.Madrid, og kan bli det her også. Kos var bedre enn både Terry og Cahill forrige sesong. Jeg postet en oversikt her i tråden som viste statistikken på dette..... Har ikke fått med meg den statistikken, betyr sikkert at det er Kos som må gjøre all jobben bak der alene, siden de andre bidrar lite til? Da er backfireren vår bedre da, ok? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei, opplagt ikke. Assisten gjør West Ham målet bedre. Å herregud. En er en U21 kamp, og den andre er en PL kamp. Nuff said. Det er et vakrere mål, uten tvil. Men ikke like imponerende med tanke på kampen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei, opplagt ikke. Assisten gjør West Ham målet bedre. Å herregud. En er en U21 kamp, og den andre er en PL kamp. Nuff said. Jeg trodde det var en treningskamp jeg! Pent er det uansett Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Pent er det, men er kanskje 10210230123 ganger lettere å gjøre det i en U21/treningskamp eller hva det var enn en PL kamp 16.00 på en lørdag. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Kos var bedre enn både Terry og Cahill forrige sesong. Jeg postet en oversikt her i tråden som viste statistikken på dette..... Har ikke fått med meg den statistikken, betyr sikkert at det er Kos som må gjøre all jobben bak der alene, siden de andre bidrar lite til? Da er backfireren vår bedre da, ok? Alle bidrar på hver sine måte, men kos er gud. Backfireren deres er best i PL mener jeg.. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 https://vine.co/v/Ou1wa6aUZD3 Morro å ha Song tilbake i PL igjen. Finere enn Wilshere sitt forrige sesong. Overhodet ikke, men pent mål. Jeg synes Rabonaen og hælflikken til Song gjør det finere. Ok, men det synes jeg er sært at du synes. Wilshere og Giroud flikket ballen perfekt mellom hverandre, mellom 4 forsvarspillere, uten at ballen berørte bakken, med to flikker fra hælen, samtidig som Wilshere kom gjennom perfekt timet og slo ballen rett i hjørnet på direkten. Slike mål ser man aldri og er helt unikt og vakkert. Det målet til West Ham er slikt man har sett før. Barcelona scorer innimellom lignende mål, sikkert i litt mindre flashy grad, men jeg gispet ikke akkurat etter pusten når jeg så det målet der. Motstanderen er også Ipswich. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Snakkes på twitter om at balotelli sparket en wolves-spiller i hodet i en treningskamp idag eller igår. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 LFCTS seier unnskuld for å ha påstått det no, så antagelegvis var det berre vås. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Umulig å si noe som helst utifra et bilde da. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Snakkes på twitter om at balotelli sparket en wolves-spiller i hodet i en treningskamp idag eller igår. Noen som kan bekrefte dette? http://www.expressandstar.com/sport/wolverhampton-wanderers-fc/2014/09/05/wolves-embroiled-in-mario-balotelli-storm/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Ser ut som det ikke stemmer. Fun(?)fact fra saken. Faren til Balotell bor i nærheten av Wolverhampton! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Riktig så fascinerende å ta med den siste setningen ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Er det snakk om kun kjøp, eller netto for kjøp/salg? Jeg reagerer på at Arsenal skal ha gått £347m i minus de siste 11 årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå