Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er basert på denne sommerens overganger. Må forøvrig si meg enig i at Debuchy + Chambers burde få litt mer fylde på bena. Nå har vel Chelsea kun fått inn Luis i forsvar?

Vi har hentet Debuchy og Chambers, og Chelsea har kun hentet Luis. Slik som du sier. Hvorfor har Chelsea da sterke bein? For et dumt og dårlig metaforisk bilde.

Den firern vi har brukt slapp in 27 MÅL ifjor, og dere slapp inn 41.

Jeg mener ihvertfall:

Azpi er bedre enn Debuchy, Monreal og Gibbs,

Ingen er bedre enn Ivan på det defensive + fyren skårer mål også. 2mål på 3 kamper :)

Cahill og Terry er bedre enn Chambers, Merte og Kos.

Luis og Zouma er vanskelig å si no om, men Luis har visst seg å være nøkkelspiller for A.Madrid, og kan bli det her også.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Fordi det er basert på denne sommerens overganger. Må forøvrig si meg enig i at Debuchy + Chambers burde få litt mer fylde på bena. Nå har vel Chelsea kun fått inn Luis i forsvar?

Vi har hentet Debuchy og Chambers, og Chelsea har kun hentet Luis. Slik som du sier. Hvorfor har Chelsea da sterke bein? For et dumt og dårlig metaforisk bilde.

Jeg mener ihvertfall:

Ingen er bedre enn Ivan på det defensive + fyren skårer mål også. 2mål på 3 kamper :)

Luis og Zouma er vanskelig å si no om, men Luis har visst seg å være nøkkelspiller for A.Madrid, og kan bli det her også.

Kos var bedre enn både Terry og Cahill forrige sesong. Jeg postet en oversikt her i tråden som viste statistikken på dette.....

Lenke til kommentar

Jeg mener ihvertfall:

Kos var bedre enn både Terry og Cahill forrige sesong. Jeg postet en oversikt her i tråden som viste statistikken på dette.....

Har ikke fått med meg den statistikken, betyr sikkert at det er Kos som må gjøre all jobben bak der alene, siden de andre bidrar lite til? Da er backfireren vår bedre da, ok?

Lenke til kommentar

Har ikke fått med meg den statistikken, betyr sikkert at det er Kos som må gjøre all jobben bak der alene, siden de andre bidrar lite til? Da er backfireren vår bedre da, ok?

Alle bidrar på hver sine måte, men kos er gud. Backfireren deres er best i PL mener jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar

https://vine.co/v/Ou1wa6aUZD3

Morro å ha Song tilbake i PL igjen.

Finere enn Wilshere sitt forrige sesong.

Overhodet ikke, men pent mål.

Jeg synes Rabonaen og hælflikken til Song gjør det finere.

Ok, men det synes jeg er sært at du synes. Wilshere og Giroud flikket ballen perfekt mellom hverandre, mellom 4 forsvarspillere, uten at ballen berørte bakken, med to flikker fra hælen, samtidig som Wilshere kom gjennom perfekt timet og slo ballen rett i hjørnet på direkten. Slike mål ser man aldri og er helt unikt og vakkert. Det målet til West Ham er slikt man har sett før. Barcelona scorer innimellom lignende mål, sikkert i litt mindre flashy grad, men jeg gispet ikke akkurat etter pusten når jeg så det målet der. Motstanderen er også Ipswich.

Lenke til kommentar

Snakkes på twitter om at balotelli sparket en wolves-spiller i hodet i en treningskamp idag eller igår.

Noen som kan bekrefte dette?

http://www.expressandstar.com/sport/wolverhampton-wanderers-fc/2014/09/05/wolves-embroiled-in-mario-balotelli-storm/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ser ut som det ikke stemmer. Fun(?)fact fra saken. Faren til Balotell bor i nærheten av Wolverhampton!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...