Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok også at United havner utenfor. Vanskelig å si hvordan fansen vil reagere på det, Moyes fikk jo beskjed om at han ville få noen sesonger på seg, vil LvG få det? Men samtidig så vil jeg påstå at United også er den klubben som slipper billigst unna om de faktisk havner der, tross di Maria og Falcao tenker mange nå at dette vil ta litt tid.

 

Førsteplassen tror jeg Chelsea tar med en god del større margin enn det vi så at City tok den med i fjor. Stabilitet og bredde, kynisme og Costa, og Mourinho.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

https://www.youtube.com/watch?v=GmCtci6cen8

 

Var denne jeg tenkte på om Abramovich

Det er jo bare masse antakelser.

 

Dessuten lirer han av seg masse dritt, som f.eks. "Chelsea is known for having a cultural problem in the dressing room".

For å ikke snakke om at han HELT unngår spørsmålet angående om at han ikke syns det er relativt tydelig at Abramovich bryr seg om klubben.

Lenke til kommentar

Tviler ikke på at det er mye lugubert bak hvordan Roman kom til makten, men hvis det er et stort problem for dere burde kanskje folk sjekke hvor egen klubb sine penger kommer i fra? Nike? Adidas? Hvor kommer CL-pengene fra? En kan nesten ikke kjøpe sokker idag uten at noen har blødd for dem.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo ikke antakelser. Trenger ikke mye mellom hodet for og forstå at Abramovich har bygd formuen sin på veldig ulovlig vis. Sammen med resten av oligarkene fra Russland. Blodpenger.

Ja, den delen er jo gammelt nytt.

Men at han kun kjøpte Chelsea for beskyttelse er antakelser.

Lenke til kommentar

Får Rojo i det hele tatt lov til å spille?

 

Hørt så mye forskjellig ang den arbeidstillatelsen. Noen sier det er pga. den disputten han hadde med naboen i Argentina for noen år siden, mens andre sier det drøyer fordi han er eid av så mange forskjellige, litt sånn som Markovic som også var grunnen til at tillatelsen tok såppass lang tid for han også. Hva som stemmer vet jeg ikke, men at han får innvilget den er det jo ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Kjøpt inn Rojo som er stopper og Shaw som er back, samt Blind som kan spille som anker samt VB. I tillegg har vi Smalling, Evans, Jones og Blackett som kan spille midtstopper. Skjønner ikke kritikken at vi ikke handlet i forsvar. Er grunnen at vi ikke klarte å skaffe oss Hummels?

Det er nok fordi vi ikke har kjøpt en ny Roy Keane på midtbanen og en ny Vidic i forsvar. De savner en leder.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...