Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hadde fått det for meg at Terry kom fra West Ham :-P Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Chelsea har vel ingen homegrown-spillere i troppen nå, ser at PL offisielt lister Cahill og Terry som homegrown, men det stemmer jo ikke helt. Jeg tror du misforstår hva "homegrown" betyr. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 "A Home Grown player will be defined as one who, irrespective of his nationality or age, has been registered with any club affiliated to the Football Association or the Football Association of Wales for a period, continuous or not, of three entire seasons or 36 months prior to his 21st birthday." Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hehe, det er nesten sånn jeg holder på på FM det. Kjøper alle de gode talentene i alderen 16-18ish og selger dem rundt 21-22 om de ikke klarer å bli gode nok til å være en squad player. Selger ofte de som ikke slår gjennom med grei profitt. Hender jeg driter meg ut selvsagt eller misser et og annet talent, men det er en kurrant business modell Spesielt de som blir dritgode når de er 22-23 og danker ut folk fra A-laget. Som jeg da gjerne selger for høye summer. Husker jeg kjørte et spill med Vålerenga på en tid hvor det var ekstreme regler for hvor mange ikke-EU-borgere man kunne spille med. B-laget mitt, som jeg spilte treningskamper med, var av bedre kvalitet enn A-laget. Hadde drøssevis av Sør-Amerikanske landslagsspillere der som det kom inn bud på hele tiden. Mest idiotiske med det spillet var at jeg hadde vel etter hvert over 300 millioner pund i banken, men fikk kun bruke 5 millioner pund per spiller og hadde et lønnsbudsjett per spiller som var enda latterligere. Men jeg vant CL med 'enga noen ganger allikevel da! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 26 spillere var det. Here's the full group out on loan, and where they are currently playing: (...) En del av de er vel A-lagsspillere som ikke har vært gode nok og blir lånt ut fordi man ikke får solgt dem til prisen Chelsea vil ha? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her er en oppdatert liste de siste 9 årene (2005-2014). Det er selvfølgelig bare ca tall siden det er vanskelig å få eksakte tall på alle overganger. Har lagt til netto selv. Kilde: Transfermarkt. Kjøp Salgt Netto Man Utd 579 223 356 Real Madrid 977 468 509 Chelsea 765 372 393 Man City 808 223 585 Liverpool 642 384 258 Barcelona 613 275 338 Arsenal 361 308 53 Bayern M 352 158 94 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) 26 spillere var det. Here's the full group out on loan, and where they are currently playing: (...) En del av de er vel A-lagsspillere som ikke har vært gode nok og blir lånt ut fordi man ikke får solgt dem til prisen Chelsea vil ha? Ja. Også er det endel som åpenbart ikke har noen fremtid i en toppklubb, slik som det som regel er de fleste plasser. Her er slik jeg rangerer de: Ingen fremtid i Chelsea etter å ha prøvd seg: Oriol Romeu - VTB Stuttgart Marko Marin - Fiorentina Victor Moses - Stoke Ryan Bertrand - Southampton Gael Kakuta - Rayo Vallecano Fernando Torres - AC Milan For dårlige for å slå til i en toppklubb: Ulises Davila - Tenerife Stipe Perica - NAC Breda Umulig å vurdere noe særlig enda: Jamal Blackman - Middlesbrough John Swift - Rotherham Mario Pasalic - Elche Joao Rodriguez - Bastia Matej Delac - Aries-Avignon Islam Feruz - OGI Crete Cristian Cuevas - Universidad de Chile Wallace - Vitesse Josh McEachran - Vitesse Veldig lovende: Christian Atsu - Everton Nathaniel Chalobah - Burnley Kenneth Omeruo - Middlesbrough Patrick Bamford - Middlesbrough Thorgan Hazard - Borussia Monchengladbach Tomas Kalas - FC Cologne Lucas Piazon - Frankfurt Marco van Ginkel - AC Milan Bertrand Traore - Vitesse Nå er ikke jeg noen Wenger på å spotte talenter, og jeg har heller ikke sett alle spille, men det er mitt inntrykk av gjengen. Endret 2. september 2014 av Aleks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her er en oppdatert liste de siste 9 årene (2005-2014). Det er selvfølgelig bare ca tall siden det er vanskelig å få eksakte tall på alle overganger. Har lagt til netto selv. Kilde: Transfermarkt. Kjøp Salgt Netto Man Utd 579 223 356 Real Madrid 977 468 509 Chelsea 765 372 393 Man City 808 223 585 Liverpool 642 384 258 Barcelona 613 275 338 Arsenal 361 308 53 Bayern M 352 158 94 Det er en mye bedre statistikk å gå etter. Ufint å hakke på United med håndplukket statistikk der ditt eget lag kommer bra ut. Ser det ofte på teite "funnyfootball", "footballmemes" og annen drit. Kan godt holdes unna dette forumet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 I det minste så er Liverpool oppe og snuser blant de store sløserne når det kommer til tullete pengebruk... Uten altfor mye gode resultater, mind. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Chelsea har vel ingen homegrown-spillere i troppen nå, ser at PL offisielt lister Cahill og Terry som homegrown, men det stemmer jo ikke helt. Jeg tror du misforstår hva "homegrown" betyr. Tror ikke jeg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Burde virkelig lagt inn inflasjon, ellers er den helt ubrukelig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Chelsea har vel ingen homegrown-spillere i troppen nå, ser at PL offisielt lister Cahill og Terry som homegrown, men det stemmer jo ikke helt. Jeg tror du misforstår hva "homegrown" betyr. Tror ikke jeg. Neivel? Begge de er homegrown. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Chelsea har vel ingen homegrown-spillere i troppen nå, ser at PL offisielt lister Cahill og Terry som homegrown, men det stemmer jo ikke helt. Jeg tror du misforstår hva "homegrown" betyr. Tror ikke jeg. Neivel? Begge de er homegrown. Og Fabregas. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Homegrown i PL er definert som følgende: En spiller som har vært assosiert med en klubb i England eller Wales i tre hele sesonger (evnt. i tilsammen 36 mnd) før han har fylt 21 år (eller til slutten av den sesongen han fyller 21). Hvilket land personen er fra, eller hvilke klubber i England/Wales han har spilt i er altså irrellevant, så lenge tiden overstide tre sesonger / 36 mnd før fylte 21år. En PL-klubb trenger minimum 8 HG spillere registrert hver sesong. (De fleste var sikkert klart over det, men til han over som tydeligvis ikke var det...) Endret 2. september 2014 av blured Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Cleverly går til Aston Villa, United er herved vinnere av alle overgangsvinduene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Homegrown i PL er definert som følgende: En spiller som har vært assosiert med en klubb i England eller Wales i tre hele sesonger (evnt. i tilsammen 36 mnd) før han har fylt 21 år (eller til slutten av den sesongen han fyller 21). Hvilket land personen er fra, eller hvilke klubber i England/Wales han har spilt i er altså irrellevant, så lenge tiden overstide tre sesonger / 36 mnd før fylte 21år. En PL-klubb trenger minimum 8 HG spillere registrert hver sesong. (De fleste var sikkert klart over det, men til han over som tydeligvis ikke var det...) Kanskje han blander med "Club grown" eller hva det nå heter, som kreves for CL? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Chelsea har vel ingen homegrown-spillere i troppen nå, ser at PL offisielt lister Cahill og Terry som homegrown, men det stemmer jo ikke helt. Jeg tror du misforstår hva "homegrown" betyr. Tror ikke jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ah, Jennifer Lawrence Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Finnes vel andre bilder å dele av hun nå en det over 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Finnes vel andre bilder å dele av hun nå en det over pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå