AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 For de som har sumo: det er hinsides mye bedre kvalitet på sendingene på Apple tv en på pcen, fikk hakeslepp :| Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 For de som har sumo: det er hinsides mye bedre kvalitet på sendingene på Apple tv en på pcen, fikk hakeslepp :| Er det? Hmm, kanskje jeg må finne fram damas Epleboks og teste Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 De sjekker ikke om du er student. Du får gratis første måned og. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 For de som har sumo: det er hinsides mye bedre kvalitet på sendingene på Apple tv en på pcen, fikk hakeslepp :| Er det? Hmm, kanskje jeg må finne fram damas Epleboks og teste Jeg hadde ikke trodd det. Hadde en av nyeste liggende etter impulskjøp. Da jeg ikke har tv og bare ser serier og sport på prosjektor (120") så ser jeg fort dårlig kvalitet. Satt å irriterte meg over Liverpool kampen, bytter over og haken gikk i gulvet. Om det er ATV som er god eller Chrome så suger balle skal jeg ikke si noe på, men var vesentlig forskjell . Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har da fått full HD på laptopen :S Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm.. Dere som får bedre kvalitet på Apple-Tv , har dere full kvalitet på pcn? altså 5000kbps er det vel? Høres merkelig ut at det skal være på ATv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har da fått full HD på laptopen :S Påstår sumo, kan love deg du ser forskjellen når du får noe større en kalkulatorskjermen din Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er vel merkbart forskjell å se på en 15" laptop-skjerm og en 55" full HD-tv så der tviler jeg ikke, men det har vel skjermen skyld i og ikke enheten som streamer Hvordan er det å se på Sumo på Google Chromecast? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke testet. Må forøvrig poengtere at jeg mener kvalitet på live kamper, der jeg merket stor forskjell på Apple tv og Chrome på en 120". Kanskje en eller annen prioritert stream for apper i forhold til nettlesere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 120" ? Hvilken oppløsning var det? 1080p (det var kanskje UHD?) på en så stor skjerm gir da bare et bildet som er strukket ut til kantene, eller? Du mener du testet begge på samme skjerm? Suger jo litt å ikke få så bra kvalitet som man burde få når man betaler så høy pris. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er vel merkbart forskjell å se på en 15" laptop-skjerm og en 55" full HD-tv så der tviler jeg ikke, men det har vel skjermen skyld i og ikke enheten som streamer Hvordan er det å se på Sumo på Google Chromecast? Chromecast er i beta og ikke spesielt bra på livesendinger. Bytter mye mellom full HD og virkelig crap. Opptak er full HD og meget pent, også via Chromecast. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det var en kort periode sumo fungerte glimrende live på Chromecast, men nå er den igjen ubrukelig. Det hadde vært utrolig deilig om de snart får fikset det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Håper ikke Arsenal rekker å signere Welbeck eller at han stryker på den medisinske testen. Vil virkelig ikke at han skal dra til Arsenal. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 120" ? Hvilken oppløsning var det? 1080p (det var kanskje UHD?) på en så stor skjerm gir da bare et bildet som er strukket ut til kantene, eller? Du mener du testet begge på samme skjerm? Suger jo litt å ikke få så bra kvalitet som man burde få når man betaler så høy pris. prosjektor, dlp,1080p Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Har vi brukt i overkant av 80M altså? 33 + 16 + 16 + 12 + 4 = 81. Så har vi fått penger for Vela, Cesc, Vermaelen, Eisfeld, Miquel og Djourou. Så tror ikke det stemmer helt. Mener net spent var rundt 30-40 før vi kjøpte Welbeck. Endret 2. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har vi brukt i overkant av 80M altså? 33 + 16 + 16 + 12 + 4 = 81. Så har vi fått penger for Vela, Cesc, Vermaelen, Eisfeld, Miquel og Djourou. Så tror ikke det stemmer helt. Mener net spent var rundt 30-40 før vi kjøpte Welbeck. http://www.transfermarkt.com/fc-arsenal/transfers/verein/11/saison_id/2014 Tallene det er basert på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har vi brukt i overkant av 80M altså? 33 + 16 + 16 + 12 + 4 = 81. Så har vi fått penger for Vela, Cesc, Vermaelen, Eisfeld, Miquel og Djourou. Så tror ikke det stemmer helt. Mener net spent var rundt 30-40 før vi kjøpte Welbeck. http://www.transfermarkt.com/fc-arsenal/transfers/verein/11/saison_id/2014 Tallene det er basert på. Ja, ok. Pengene fra Cesc og Vela er ikke tatt med. Og så er det euro i tillegg. Da er det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå