Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det ikke. Det ødelegger litt av flyten i spillet. Pluss at man har en kaptein på banen så hvis manageren vil gjøre noen endringer på formasjonen så får kapteinen ansvaret for at det blir gjennomført og at alle på laget får det med seg.

 

Men hvis man skulle innføre det så burde det være en regel som sier at man bare kan be om time-out når ballen er ute av spill på egen halvdel for det gjeldende laget. Altså hvis Lag 1 vil ha time-out så må det f.eks. være innkast for Lag 1 på Lag 1 sin halvdel.

Lenke til kommentar

Jose Mourinho wants NFL-style timeouts to be introduced to football so that he can discuss tactics with his players twice during each game.

 

'I hope I am still in football when they give the coach the chance to stop the game during the first half once and during the second half because you can make the game much better.'

 

'It would be interesting. Louis van Gaal in the World Cup, the referee stopped the game for the water break and he changed the system of his team and managed to win the game.'

 

Yay or nay? Selv ville jeg heller brukt tid og energi på videodømming.

 

Nay her. Det hadde stoppet spillet for mye og flyten og underholdningen hadde blitt svekket.

 

 

Flyttet nylig til Oslo, hvor er det man ser kamper her i byen? Et godt øltutvalg er viktigere enn hooligan-stemning i 9/10 kamper.

 

http://www.osloby.no/oslosbeste/Oslos-beste-fotballpuber-7515073.html

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noen fjase nede ved cornerflagget for å drøye tid før helt på slutten av kampene. Verre med utspark, frispark på egen halvdel, innkast og bytter.


 

Må jo stoppe klokka ja. Synes ikke det hadde vært noe problem. Gir mulighet for enda en do-pause.

 

 

Du bør oppsøke lege om det ikke holder med èn dopause på 15min ila 90min.

 

 

Kommer jo helt an på hvor mye man har drukket

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noen fjase nede ved cornerflagget for å drøye tid før helt på slutten av kampene. Verre med utspark, frispark på egen halvdel, innkast og bytter.

 

Hjørneflagget var bare et eksempel. Jeg vil at det skal slås strengere ned på sløsing av tid ved utspark, innkast, bytter, falske skadet og alt mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...