Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 De mangler kanskje sulten på å vinne. Vanskelig å gi alt i flere måneder om igjen for å nå det samme målet. Vet ikke hvordan Sir Alex klarte det. Gjør de egentlig det? Forsterket fornuftig. Beholdt Yaya Touré pg holdt seg unna fokus i sommeren. De ser bra ut spør du meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det er mulig ettersom det trolig var en av faktorene til at de endte 11 poeng bak oss for et år siden. Men i mine øyne så er Chelsea likevel sterkere pga. Fabregas og at de endelig har hentet en målfarlig spiss i Costa. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hull opp i ledelsen mot Stoke med en mann mindre. Imponerende greier. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Stoke hadde litt av en misledende preseason Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Fantastisk bruk av HawkEye i kampen mellom Hull og Stoke Endret 24. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er jo alltid sånn. De bør vise når ballen er lengst inne. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nestr gang jeg er i Stockholm skal jeg definitivt se Hammarby-kamp, om mulig. http://www.vg.no/sport/fotball/svensk-fotball/over-31-000-saa-norske-hammarby/a/23280791/ Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=iRqypM7jb5Y 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hihi! DET er humor. Ikke det 442oons skvipet. Fantastisk reklame! Om norske markedsførere hadde klart å lage noe som var halvparten så bra som det der så kanskje jeg hadde fulgt med for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Per-Jarle Heggelund. Han er forferdelig, btw. Og hva faen? Han presterte å si TO ganger at det hadde vært fint om Drogba får vende hjem til AM? Heggelund er forferdelig! Få han vekk fra skjermen. Må jo mute TV-en! Etter to kamper i år må jeg si at jeg er sjokkert . Det er mange år siden Chelsea har spilt fotball , mange år... Nå gjør de det og er i tillegg knallgode. Blir garantert Chelsea gull i år, kjipt for oss Liverpool supportere, men kjekt at toppen varierer Må si meg enig i dette. Chelsea overrasker meg med å spille mer angrepsfotball enn det de gjorde i fjor. Nestr gang jeg er i Stockholm skal jeg definitivt se Hammarby-kamp, om mulig. http://www.vg.no/sport/fotball/svensk-fotball/over-31-000-saa-norske-hammarby/a/23280791/ Det så fantastisk morsomt ut. Langt ifra standarden vi har på Fredrikstad stadion. Vi hadde nest-høyeste tilskuertall denne sesongen i dag mot Alta på 4600 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jose Mourinho wants NFL-style timeouts to be introduced to football so that he can discuss tactics with his players twice during each game. 'I hope I am still in football when they give the coach the chance to stop the game during the first half once and during the second half because you can make the game much better.' 'It would be interesting. Louis van Gaal in the World Cup, the referee stopped the game for the water break and he changed the system of his team and managed to win the game.' Yay or nay? Selv ville jeg heller brukt tid og energi på videodømming. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det kunne vært gøy å testet det ut en sesong for å se hvordan det fungerer. Frykter at videodømming kommer til å ødelegge mer for flyten i spillet, men jeg har ikke noe problem med det hvis det brukes til å se etter offside i mål situasjoner. Det vil være enkelt for dommeren å få beskjed på øret om målet skal godkjennes eller ikke. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Eg seier nei takk til reklamepausar under kampen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Litt enig der, men det kunne kanskje vært bra for spillerne med 2 ekstra avbrekk i spillet med tanke på kroppen? Kanskje den lille pausen kunne vært med å reduserer skader? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ser ikkje behovet for det. Dei får nok pausar i løpet av kampen i form av innkast/diverse stopp i spelet, og klarer dei ikkje 45min utan ein 2-3 minutters pause burde dei finne seg ein ny jobb. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har ingen peiling på om det er behov for det eller ikke. Det er lett å si at fotballen har vært som den er i 100 år, men spørsmålet mitt var om det kunne hjelpe på skader eller ikke. Kroppen utsettes for eksplosive bevegelser og sprinter gjennom hele kampen. Har ikke så mye peiling på skader i fotball, derfor jeg spør Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Fuck det. Spillerne klarer fint å kun ha en 15 minutters pause. Hadde vært utrolig irriterende om det ble helt amerikansk med hundre reklamepauser hver kamp. Enig med Aleks. Eneste jeg vil endre på er å introdusere videodømming. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hadde ikke blitt sjokkert hvis det kom for å være ærlig. Det ville økt inntekten ganske mye tror jeg. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg har ingen peiling på om det er behov for det eller ikke. Det er lett å si at fotballen har vært som den er i 100 år, men spørsmålet mitt var om det kunne hjelpe på skader eller ikke. Kroppen utsettes for eksplosive bevegelser og sprinter gjennom hele kampen. Har ikke så mye peiling på skader i fotball, derfor jeg spør Problemet er at ein 2-3 minutters pause vil ha minimal innverknad på dei skadene som oppstår på ei fotballbane. Det blir ein meiningslaus pause som blir brukt for å luke ut ein svak kampplan, eller for å øydelegge flyten til det andre laget. (Og myntar frå reklamer sjølvsagt.) Endret 25. august 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Så my stopp som det er i fotball allerede er jeg lite keen på å innføre 2 + stopp på 2-3 min. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå