Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per-Jarle Heggelund. Han er forferdelig, btw.

 

Og hva faen? Han presterte å si TO ganger at det hadde vært fint om Drogba får vende hjem til AM?

 

Heggelund er forferdelig! Få han vekk fra skjermen. Må jo mute TV-en!

 

 

Etter to kamper i år må jeg si at jeg er sjokkert .

Det er mange år siden Chelsea har spilt fotball , mange år...

Nå gjør de det og er i tillegg knallgode.

 

Blir garantert Chelsea gull i år, kjipt for oss Liverpool supportere, men kjekt at toppen varierer :)

 

Må si meg enig i dette. Chelsea overrasker meg med å spille mer angrepsfotball enn det de gjorde i fjor.

 

 

Nestr gang jeg er i Stockholm skal jeg definitivt se Hammarby-kamp, om mulig.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/svensk-fotball/over-31-000-saa-norske-hammarby/a/23280791/

 

Det så fantastisk morsomt ut. Langt ifra standarden vi har på Fredrikstad stadion. Vi hadde nest-høyeste tilskuertall denne sesongen i dag mot Alta på 4600 :hm:

Lenke til kommentar

Jose Mourinho wants NFL-style timeouts to be introduced to football so that he can discuss tactics with his players twice during each game.

 

'I hope I am still in football when they give the coach the chance to stop the game during the first half once and during the second half because you can make the game much better.'

 

'It would be interesting. Louis van Gaal in the World Cup, the referee stopped the game for the water break and he changed the system of his team and managed to win the game.'

 

Yay or nay? Selv ville jeg heller brukt tid og energi på videodømming.

Lenke til kommentar

Det kunne vært gøy å testet det ut en sesong for å se hvordan det fungerer.

 

Frykter at videodømming kommer til å ødelegge mer for flyten i spillet, men jeg har ikke noe problem med det hvis det brukes til å se etter offside i mål situasjoner. Det vil være enkelt for dommeren å få beskjed på øret om målet skal godkjennes eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen peiling på om det er behov for det eller ikke. Det er lett å si at fotballen har vært som den er i 100 år, men spørsmålet mitt var om det kunne hjelpe på skader eller ikke.

 

Kroppen utsettes for eksplosive bevegelser og sprinter gjennom hele kampen. Har ikke så mye peiling på skader i fotball, derfor jeg spør :)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen peiling på om det er behov for det eller ikke. Det er lett å si at fotballen har vært som den er i 100 år, men spørsmålet mitt var om det kunne hjelpe på skader eller ikke.

 

Kroppen utsettes for eksplosive bevegelser og sprinter gjennom hele kampen. Har ikke så mye peiling på skader i fotball, derfor jeg spør :)

 

Problemet er at ein 2-3 minutters pause vil ha minimal innverknad på dei skadene som oppstår på ei fotballbane. Det blir ein meiningslaus pause som blir brukt for å luke ut ein svak kampplan, eller for å øydelegge flyten til det andre laget. (Og myntar frå reklamer sjølvsagt.)

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...