Big Tone Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Per Jarle er i en klasse for seg selv av norske kommentatorer. Gi han tid. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ser en del negativitet om Heggelund på Twitter, også. Synes han er flink jeg, skjønner ikke hva alle klager over.Helt enig. Tydelig, informativ og trygg i boksen. Ikke den mest entusiastiske kommentatoren, men kampene han har kommentert har heller ikke vært av de mest intensive. Nå skal ikke jeg late som jeg har sett mange kamper med han som kommentator, men synes han har klart seg greit mtp engasjement i Chelsea - Leicester. Greit å ha en kommentator som hyper litt opp når det er sjanser. Samme som Wikestad, gøy å lage litt liv når det er sjanser. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Heggelund er etter min mening norges beste kommentator. Han gjorde Serie A fantastisk og det blir rart å følge den italienske serien uten hans stemme. Gi han tid til å venne seg til Premier League, så blir han blant de helt på topp. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ser en del negativitet om Heggelund på Twitter, også. Synes han er flink jeg, skjønner ikke hva alle klager over.Helt enig. Tydelig, informativ og trygg i boksen. Ikke den mest entusiastiske kommentatoren, men kampene han har kommentert har heller ikke vært av de mest intensive. Nå skal ikke jeg late som jeg har sett mange kamper med han som kommentator, men synes han har klart seg greit mtp engasjement i Chelsea - Leicester. Greit å ha en kommentator som hyper litt opp når det er sjanser. Samme som Wikestad, gøy å lage litt liv når det er sjanser.Ja, nå var det jo etter at jeg postet innlegget de fleste sjansene kom. Han klarer seg utmerket, og skal bli gøy å følge ham videre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ikke PL. Men Fulham blir knust av Derby. Blir nok lenge til vi ser dem i PL igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 De ligger faktisk på sisteplass. 0 poeng etter 4 kamper. Sikker på at John Arne Riise sitter i et Se og hør vg-intervju og gliser. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Blir Rhodes i Blackburn så blir det han på ryggen på min Roversdrakt, uten tvil! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ser en del negativitet om Heggelund på Twitter, også. Synes han er flink jeg, skjønner ikke hva alle klager over.Helt enig. Tydelig, informativ og trygg i boksen. Ikke den mest entusiastiske kommentatoren, men kampene han har kommentert har heller ikke vært av de mest intensive. Nå skal ikke jeg late som jeg har sett mange kamper med han som kommentator, men synes han har klart seg greit mtp engasjement i Chelsea - Leicester. Greit å ha en kommentator som hyper litt opp når det er sjanser. Samme som Wikestad, gøy å lage litt liv når det er sjanser. Chelsea - Leicester? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Chelsea - Leicester?... ja? Synes han klarte å hype opp sjansene når de kom. Ikke mange som klarer det utenom Wikestad og Langli. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) La han tilpasse seg. Var sikkert en stor ting når det ble en sjanse i Serie A. Endret 23. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ikke PL. Men Fulham blir knust av Derby. Blir nok lenge til vi ser dem i PL igjen. Fulham har Englands mest spennende lag og beste juniorlag. Osser av talenter. Englands beste junoirlag og har flere av de beste talentene. Moussa Dembélé og Patrick Roberts er to av ungguttene som har fått prøve seg mye sålangt. Tar tid å bygge lag vettu. Kommer nok opp i PL nokså fort. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Juniorspillere er nok litt langt unna fast plass i startelleveren. De kan fort rykke ned i år. Hvis de er tilbake i PL allerede neste år så blir jeg svært overrasket. Skjer neppe før om 2-3 sesonger. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) E Chelsea - Leicester?... ja? Synes han klarte å hype opp sjansene når de kom. Ikke mange som klarer det utenom Wikestad og Langli. Shit jeg blir sløv av gjøre skolearbeid når jeg er syk. Glemte at C - L spilte i dag. Endret 23. august 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
kmx91 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kom til å tenke på denne topicen fra noen år siden. Gøy å lese igjen nå! Typisk den rød delen av Manchester riktig nok. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260431 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Det er ikke problem å få til. Skrive et innlegg, redigere det og skrive et til slik at de blir slått sammen. Da tror eg det fenomenet dukker opp.... Test Test Test Test igjeb Fascinerende Må vente lenger Test Endret 23. august 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Dette var spennende læring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå