""" Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Håper dere får Hughton ja. Da kommer jeg nok til å følge mer med på West Ham og. ' This! All respekt til Hughton. Makan til fin fyr finner man ikke, tror jeg. Håper han tar over en klubb snart og lykkes med absolutt alt han gjør! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Fant denne på et annet forum. Ganske bra igrunn. Helgas storkamp! Det ene laget med rike eiere, det andre med en forhatt eier. Kun det ene laget kan skryte av at de har vunnet PL tidligere. For en stund tilbake gikk lagets spiss til motstanderlaget der han har hatt stor suksess. Lagene kniver for tiden med hverandre på tabellen. Jeg snakker selvfølgelig om Blackburn vs Newcastle. Endret 11. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Blir en knakende god seier! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Blir en knakende god seier! Du tror at dere vinner uten Andy Carrol, på Ewood Park? Dream on, dere tapte hjemme med deres viktigste spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Oioioi! Mer rivalisering her enn i United-City kamptråden. *hente popkorn* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Altså... hvorfor skal alt handle om Carroll? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Fordi han var deres toppscorer og viktigste spiller, og dere har hentet en Roversflopp til klubben som erstatter! Endret 11. februar 2011 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Vår viktigste spiller er Joey Barton, som også var mannen som ga Carroll mange av målmulighetene. Det kan man også se på at en såpass ræva spiller som Leon Best har like bra målscoringsratio som Carroll hadde. Vi har også andre viktige brikker som f.eks Tiote som har imponert veldig i år. Og ja, Nolan har bare et mål mindre enn Carroll. Edit: Han er heller ikke hentet inn som erstatter, men som backup. Endret 11. februar 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror uansett vi vinner kampen imorgen, Ewood Park er ikke et lett sted å vinne kamper på så. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ut med klørne. KLOR!!! Kom igjen. Lov å bite jenter! 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Slenger denne innpå igjen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 1-0 Newcastle (Ginecologo). Den støgge postern begynner å bli gammel. Get some fuckin production value som Evan sier. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Håper Newcastle gruser Blackburn, tåler ikke at Blackburn-fansen skal bli høye på pæra igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er langt ifra Newcastle-fan, men Blackburn er det laget jeg hater mest bak naturlige rivaler som Arsenal, Chelsea, City og Liverpool. Så håper på NCastle selv. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bruker 100 spenn på TV2Sumo som ikke virker, finner meg en stream 2 min ut i kampen, vi ligger under 1-0 allerede... Attpåtil legger WBA på til 2-0... Rakk ikke en gang å bli skuffa. Nok en helvetes uke før neste mulighet for poeng... Going down... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 TV2 Sumo er dritt. Vet om mange som sliter med å få sett Blackburn - Newcastle nå og. Jeg ser på en stream som suger. Går perfekt, så forsvinner den helt, så tilbake, men da hakkende og jævlig, så perfekt igjen og sånn går det. Vi kjører da kampen ganske greit. Bare vi får ballen i mål nå så. Frykter nesten at dette er en kamp vi styrer men så kommer Blackburn på slutten og putter et mål og vinner. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bra første omgang av Newcastle, men veldig dårlig å ikke sette noen av sjansene. Newcastle har vært best og Enqique har vært helt vill. For en spiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hører på Sky at WH faktisk har spilt bra i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 iHodge slår til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå