Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Håper dere får Hughton ja. Da kommer jeg nok til å følge mer med på West Ham og.

'

This!

All respekt til Hughton. Makan til fin fyr finner man ikke, tror jeg. Håper han tar over en klubb snart og lykkes med absolutt alt han gjør!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant denne på et annet forum. Ganske bra igrunn. :p

Helgas storkamp!

Det ene laget med rike eiere, det andre med en forhatt eier. Kun det ene laget kan skryte av at de har vunnet PL tidligere. For en stund tilbake gikk lagets spiss til motstanderlaget der han har hatt stor suksess. Lagene kniver for tiden med hverandre på tabellen.

Jeg snakker selvfølgelig om Blackburn vs Newcastle.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Vår viktigste spiller er Joey Barton, som også var mannen som ga Carroll mange av målmulighetene. Det kan man også se på at en såpass ræva spiller som Leon Best har like bra målscoringsratio som Carroll hadde. Vi har også andre viktige brikker som f.eks Tiote som har imponert veldig i år.

Og ja, Nolan har bare et mål mindre enn Carroll.

Edit: Han er heller ikke hentet inn som erstatter, men som backup.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

TV2 Sumo er dritt. Vet om mange som sliter med å få sett Blackburn - Newcastle nå og.

Jeg ser på en stream som suger. Går perfekt, så forsvinner den helt, så tilbake, men da hakkende og jævlig, så perfekt igjen og sånn går det.

Vi kjører da kampen ganske greit. Bare vi får ballen i mål nå så. Frykter nesten at dette er en kamp vi styrer men så kommer Blackburn på slutten og putter et mål og vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...