KinderLinda Returns Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Ser for meg Chelsea og City på topp denne sesongen. Trist, men slik er det :/ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Gezzuz, vi leder tabellen, så JA, vi er vinnerne av runde 1. get over it Ja det er ikke alle som forstår 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Ja, gratulerer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Ganske utrolig at klubbene som tjener flere hundre millioner tar opp til £60 for en kamp, men her greier de å ta seg råd til å betale folk for å komme. Neppe snakk om den store totalsummen, men fremdeles. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Linni Meister rangerer draktene fra pene til styggehttp://www.side3.no/--manchester-city-havner-i-bunnen/8476959.html Er ikke helt uenig ,dama har peil Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 En høyst subjektiv mening. Crystal Palace sin drakt var ikke fin imo. Fargene passer ikke sammen. Hun synes også at Chevrolet-logoen ødelegger litt for resten av drakten. På bilder kan det se sånn ut, men på drakta jeg har så ser den ganske flott ut. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Hun har rett. Arsenal har penest drakt år etter år. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Blir du mer tan i den da? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Jepp! Ser ut som jeg har vært i syden når jeg har den på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Ingen PUMA drakter er fine! 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 .. utenom italia sin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 En høyst subjektiv mening. Seriøst? Mener du at Linni ikke er objektiv???? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Linni Meister rangerer draktene fra pene til stygge http://www.side3.no/--manchester-city-havner-i-bunnen/8476959.html Er ikke helt uenig ,dama har peil Helt utrolig at hun setter draktene til Stoke, United, QPR og Crystal Palace før Liverpool sin! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Jeg syntes at City sin er blandt de aller fineste! Linni er helt på feil bærtur! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 7. PLASS / MANCHESTER UNITED: Pen drakt, riktig farge. God passform. Her stemmer det meste, men sponsorlogen blir i overkant dominerende. Hvordan kan Chevrolet betale for dette? le for dette? 5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 En høyst subjektiv mening. Seriøst? Mener du at Linni ikke er objektiv???? Lar meg vurdere og gjøre opp en høyst subektiv mening om Linni Meister. 1/10 uten tvil, hun er en turn-off dame. Jeg vil heller runke med tottenham skjorte, enn å ligge med hun dama. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Linni Meister rangerer draktene fra pene til stygge http://www.side3.no/--manchester-city-havner-i-bunnen/8476959.html Er ikke helt uenig ,dama har peil Helt utrolig at hun setter draktene til Stoke, United, QPR og Crystal Palace før Liverpool sin! Uenig. Helt utrolig at Liverpool sin drakt er så høyt oppe. For noe vissvass. Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 21. august 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 En høyst subjektiv mening. Seriøst? Mener du at Linni ikke er objektiv???? Lar meg vurdere og gjøre opp en høyst subektiv mening om Linni Meister. 1/10 uten tvil, hun er en turn-off dame. Jeg vil heller runke med tottenham skjorte, enn å ligge med hun dama. Heldigvis for deg er dette et problem du aldri må ta stilling til. 16 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Den store stygge logoen på United skjorten burde trekke den helt ned på listen. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg syntes at City sin er blandt de aller fineste! Linni er helt på feil bærtur! City sin drakt er søren meg mye finere en Stoke og Crystal Palace sin! Helt utrolig at hun setter draktene til Stoke, United, QPR og Crystal Palace før Liverpool sin! Uenig. Helt utrolig at Liverpool sin drakt er så høyt oppe. For noe vissvass. Så klart måtte en kommentar som dette komme. Endret 21. august 2014 av Nettels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå