Dapper Chap Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Han er mongolid. Det verste er at jeg kan se for meg at han kommer til å få jobb som pundit i fremtiden. Han slår meg som typen. Endret 15. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Ekotto gjør jo ikke noe innen fotball nå mens han fortsatt er under kontrakt med en fotballklubb, så tviler på han tar den veien. (På den annen side så er det jo lettjente penger, og det liker han). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Var det ikke Assou-Ekotto som sa han ikke likte fotball, han bare jobbet som fotballspiller fordi han var god til det? Morsom type! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Jo, hahaha. Tar jobben seriøst ihvertfall da Han må vel ha gått lei på et eller annet tidspunkt. Var nok ikke plutselig en dag at han sparket en ball som hadde rullet ut av banen og ut på veien at han fant ut at han var god. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Kanskje litt Andre Agassi den karrieren til Assou Akotto. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Ekotto gjør jo ikke noe innen fotball nå mens han fortsatt er under kontrakt med en fotballklubb, så tviler på han tar den veien. (På den annen side så er det jo lettjente penger, og det liker han). Ja, men poenget mitt er at han ikke vet en dritt om fotball utenfor sin egen klubb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Må være første gangen en asiater kommer med sesongens første mål. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Da startet helgen med et smil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Fin start på sesongen, ikke like fin som fjorårets dog. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Hvem skal folk se kl 4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Everton på meg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Hvem skal folk se kl 4? Tottenham. Meget spent på de i år, og tror de kommer til å overraske mange. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Leicester - Everton.. Spent å se Leicester debutere i PL i år også blir det gøy å se Lukaku i action. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Der fikk vi et greit eksempel på at preseason nødvendigvis ikke betyr så mye ja. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Hvem skal folk se kl 4? Tottenham. Meget spent på de i år, og tror de kommer til å overraske mange. Tror jeg går for London-derbyet selv. Spent på å se West Ham når Big Sams gutter må spille bedre fotball enn i fjor. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Hvor er Jenkinson btw? Skadet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Leicester - Everton.. Spent å se Leicester debutere i PL i år også blir det gøy å se Lukaku i action. Leicster har vært i Premier League før. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Ingen grunn til å bli hysteriske. Det er ikke lenger enn 2 år siden vi tapte i første serierunde og vant ligaen med 11 poeng. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå