Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du tvinger deg selv til å ta en rask kikk opp ser du at jeg redigerte innlegget mitt. Jeg snakker om terskelen for hvor tåpelig man er villig til å være, som alle har. Grensen din, tror jeg da, var da du kom til forumet og latet som du hadde sett på fotball i flere tiår og at du kunne emne bedre enn Wenger, når sannheten er at du begynte å følge med på fotball rundt tiden du melde deg inn på forumet. Det var ganske åpenbart da du sa at spiss burde være prioriteten våres for på DM plassen hadde vi mange alternativer, blant annet Giroud. :whistle:

 

Med "tøff" mener du at jeg er en av de smarteste personene, om ikke den smarteste, på denne kanten av forumet? For det er jeg, og jeg leker det ikke.

 

 

Jeg har fulgt med Arsenal og fotball generelt siden jeg var et lite barn. Jeg har en god del mer peiling enn deg når det kommer til Arsenal. Du var jo såvidt født når Thierry Henry herjet i Arsenal, så du kan jo ikke klandres for å ikke kunne noe om laget du heier på. Jeg har aldri sagt at Giroud skal prioriteres til DM. Derimot har jeg som et ironisk hån sagt at Giroud har vært så ubrukelig som spiss den siste halvdelen av sesongen at han like gjerne kunne spilt DM eller midtstopper, for han er mer på egen banehalvdel enn fremme for å score mål. Du går jo enda på ungdomsskolen så var ikke overraskende at du tok det seriøst, men du er unnskyldt. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Manchester United have banned supporters from bringing Ipads and tablet devices into Old Trafford this season.

There has been a growing trend in the digital age for supporters to use Ipads to capture the action, sometimes blocking the view for supporters sitting behind.

There have also been private fears in some quarters that supporters may record large portions of the match with the devices.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2722077/Manchester-United-BAN-supporters-bringing-Ipads-tablet-devices-Old-Trafford-ahead-new-season.html#ixzz3A755vwel

 

Høres ganske fornuftig ut spør du meg. Ser ikke hvorfor speilreflekskameraer ikke skal være lov da. Vanlig overalt?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Manchester United have banned supporters from bringing Ipads and tablet devices into Old Trafford this season.

There has been a growing trend in the digital age for supporters to use Ipads to capture the action, sometimes blocking the view for supporters sitting behind.

There have also been private fears in some quarters that supporters may record large portions of the match with the devices.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2722077/Manchester-United-BAN-supporters-bringing-Ipads-tablet-devices-Old-Trafford-ahead-new-season.html#ixzz3A755vwel

 

Høres ganske fornuftig ut spør du meg. Ser ikke hvorfor speilreflekskameraer ikke skal være lov da. Vanlig overalt?

 

Burde vært obligatorisk på alle fotballarenaer i England. Hva faen er vitsen med å ta med seg en svær jævla iPad på kamp? Bare ødelegger for andre + at det ser utrolig dumt ut!

Lenke til kommentar

Burde vært obligatorisk på alle fotballarenaer i England. Hva faen er vitsen med å ta med seg en svær jævla iPad på kamp? Bare ødelegger for andre + at det ser utrolig dumt ut!

 

 

Ikke minst så ødelegger det stemningen også. Hvor døllt hadde det ikke vært på tribunen om alle satt på iPad? Bann mobiltelefoner i samme slengen.

Lenke til kommentar

 

Burde vært obligatorisk på alle fotballarenaer i England. Hva faen er vitsen med å ta med seg en svær jævla iPad på kamp? Bare ødelegger for andre + at det ser utrolig dumt ut!

 

 

Ikke minst så ødelegger det stemningen også. Hvor døllt hadde det ikke vært på tribunen om alle satt på iPad? Bann mobiltelefoner i samme slengen.

 

 

Det hadde kanskje vært litt drastisk, men skjønner poenget ditt. :)

Lenke til kommentar

 

 

Burde vært obligatorisk på alle fotballarenaer i England. Hva faen er vitsen med å ta med seg en svær jævla iPad på kamp? Bare ødelegger for andre + at det ser utrolig dumt ut!

 

 

Ikke minst så ødelegger det stemningen også. Hvor døllt hadde det ikke vært på tribunen om alle satt på iPad? Bann mobiltelefoner i samme slengen.

 

 

Det hadde kanskje vært litt drastisk, men skjønner poenget ditt. :)

 

 

Hadde det det? Folk klarer fint å se en kinofilm uten å sjekke mobilen. Jeg er sikker på at om alle hadde fokusert fullstendig på kampen ville stemningen vært bedre på de fleste stadioner i verden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Burde vært obligatorisk på alle fotballarenaer i England. Hva faen er vitsen med å ta med seg en svær jævla iPad på kamp? Bare ødelegger for andre + at det ser utrolig dumt ut!

 

 

Ikke minst så ødelegger det stemningen også. Hvor døllt hadde det ikke vært på tribunen om alle satt på iPad? Bann mobiltelefoner i samme slengen.

 

 

Det hadde kanskje vært litt drastisk, men skjønner poenget ditt. :)

 

 

Hadde det det? Folk klarer fint å se en kinofilm uten å sjekke mobilen. Jeg er sikker på at om alle hadde fokusert fullstendig på kampen ville stemningen vært bedre på de fleste stadioner i verden.

 

 

Det er lettere å banne iPader, da det er en liten gruppe mennesker som har det med. Men hva skal sikkerhetsvaktene gjøre når 60000+ skal på samme fotballkamp? "Sorry, du får ikke komme inn pga. mobiltelefon"?

Lenke til kommentar

Aka, skriv inn favorittlaget ditt (..)

Nja.. Mitt Hull kommer nok neppe til å vinne PL, (isåfall blir det om maange år). Jeg holder heller en knapp på at vi rykker ned, slik noen av dere har tippet, dessverre. Håpet og ambisjonen må være at vi holder oss over nedrykksstrek, og eventuelt så høyt som mulig på nedre halvdel.

Får se hvordan det går i EL også. Vant iallefall mot AS Trencin i forrige uke. Belgiske Lokeren venter om ni dager.

Lenke til kommentar

Har du vært på kamp i England egentlig? Det høres ikke slik ut.

 

Jeg var aldri på Highbury, men Emirates har jeg vært to ganger. Jeg hater hvor elendig atmosfære det er der, men de fleste Arsenal supportere er en gjeng pessimister så det er vel som forventet. Eneste klubben i Premier League som har god atmosfære etter mine kriterier er Crystal Palace. Fantastiske supportere både i med og motgang. Skulle ønske alle toppklubbene kunne ha slik.

Lenke til kommentar

Om du kun har vært på Emirates, og det er dårlig stemning der, betyr vel ikke at det er det andre steder? Jeg synes stemningen på Stamford Bridge var elektrisk i alle fall. Nøt vært sekund, og jeg var ikke plaget av at folk satt på telefon. I tillegg så klarer ikke TV å fange opp stemningen på noen som helst måte. Det er bare Wikestad som tror han kan formidle stemning.

Lenke til kommentar

Jepp, skal inrømme at eneste stadioner jeg kan sammenligne med er Bernabeu og Brann Stadion, for de inkludert Emirates er de eneste jeg har vært på. Likevel, selv om ikke mikrofonene plukker opp all stemningen danner man et visst bilde. Man kan for eksempel høre når det er knyst stille på tribunen og når det er full ståhei. I England er det stort sett samme rutinen. Juble og synge fra det blir mål til litt etterpå, men ellers relativt stille når kampen er treg eller når det er motgang. Det er dog som oftest bedre atmosfære i storkampene, og noen stadioner er bedre enn andre. Likevel er Crystal Palace de eneste supporterne som jeg virkelig regner som gode til å skape en atmosfære. De synger konstant, i et sett, motgang eller ei med trommer og alt mulig. De er den eneste klubben i England som kan måle seg med enkelte andre klubber i Europa med fantastisk atmosfære.

 

At mobilbruk ødelegger atmosfæren er ikke noe jeg vet, men bare noe jeg antar, ettersom folk sitter på mobilen sin overalt nå til dags, og det er bare logisk at det går utover volumet.

Lenke til kommentar

Om du kun har vært på Emirates, og det er dårlig stemning der, betyr vel ikke at det er det andre steder? Jeg synes stemningen på Stamford Bridge var elektrisk i alle fall. Nøt vært sekund, og jeg var ikke plaget av at folk satt på telefon. I tillegg så klarer ikke TV å fange opp stemningen på noen som helst måte. Det er bare Wikestad som tror han kan formidle stemning.

Stamford Bridge var overraskende bra, synes jeg.

Lenke til kommentar

Likevel er Crystal Palace de eneste supporterne som jeg virkelig regner som gode til å skape en atmosfære. De synger konstant, i et sett, motgang eller ei med trommer og alt

De har definitivt tapt seg de siste årene, men Stoke var jo flinke til å holde det gående. Og, jeg har ikke oversikten over hvordan det er gjort på andre stadioner, men på Britannia har de plassert begge supportergruppene på samme kortside, med noen "rolige" imellom. Det gir mye "kasting" frem og tilbake der, og ikke fullt så mye synging på resten av stadion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...