Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så farlig om folk tipper eget lag da? Hvis man synes konseptet er så tåpelig er det ikke verre enn å ikke delta.

 

Jepp, er ikke verre enn det. Jeg har tro på at folk på dette forumet ikke er totalt hjernedøde og at de klarer å se bort fra partiskheten sin i et par sekunder å heller tippe det de tror kommer til å skje. Det gikk fint i fjor, har alle mistet sin kognisjon i løpet av et år?

Lenke til kommentar

 

Faen, kommer du ikke til å delta? Det var umåtelig synd. :(

 

 

Deltar ikke i tåpelige tråder.

 

 

Det gjør meg trist, men jeg skjønner jo at alle har sine grenser for hvor tåpelig man vil være. Din går tydeligvis ved å si at Giroud kunne spilt DM, og jeg respekterer det.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Det gjør meg trist, men jeg skjønner jo at alle har sine grenser. Din går tydeligvis ved å si at Giroud kunne spilt DM.

 

 

Hva prater du om, grenser..? Hvor er sammenhengen mellom Giroud og den lite gjennomtenkte tråden din..? Jeg sitter hvertfall ikke å leker tøff på internett med å si at jeg skal blokkere alle som har andre meninger enn meg, og attpåtil ikke gjennomføre det. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Det gjør meg trist, men jeg skjønner jo at alle har sine grenser. Din går tydeligvis ved å si at Giroud kunne spilt DM.

 

 

Hva prater du om, grenser..? Hvor er sammenhengen mellom Giroud og den lite gjennomtenkte tråden din..?

 

 

Om du tvinger deg selv til å ta en rask kikk opp ser du at jeg redigerte innlegget mitt. Jeg snakker om terskelen for hvor tåpelig man er villig til å være, som alle har. Grensen din, tror jeg da, var da du kom til forumet og latet som du hadde sett på fotball i flere tiår og at du kunne emne bedre enn Wenger, når sannheten er at du begynte å følge med på fotball rundt tiden du melde deg inn på forumet. Det var ganske åpenbart da du sa at spiss burde være prioriteten våres for på DM plassen hadde vi mange alternativer, blant annet Giroud. :whistle:

 

Med "tøff" mener du at jeg er en av de smarteste personene, om ikke den smarteste, på denne kanten av forumet? For det er jeg, og jeg leker det ikke.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...