AllFather Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Flesteparten jeg kjenner som er City supportere var det lenge før United ble populære på stor skala i Norge 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 De fleste er født på 50-60 tallet slik som du? Ærlig spørsmål..... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen ganger har du for mye peiling. City-fansen viser jo null engasjement og glede over kjøpeklubben sin. Er selvfølgelig noen som var fans før oljen kom, men alle de er lokale og er bare en svært, svært liten gruppe nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Så man kan ikke være supporter av et lag som ikke kjemper i toppen uten å være lokal altså? Da må jeg informere et par kamerater som tror det er mulig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Tsss... Ikke skryt på deg for mye nå Aleks! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Så man kan ikke være supporter av et lag som ikke kjemper i toppen uten å være lokal altså? Da må jeg informere et par kamerater som tror det er mulig. Selvfølgelig kan man det, men er det mange som er det? Nei. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er vel et bra bevis på at det er fullt mulig! 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er enten a) Oppvokst til å heie på tottenham av noen slektninger. b) Tror de er gode nok til å kjempe i toppen. c) Hipstere som er for kul til å heie på et av de store lagene. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er enten a) Oppvokst til å heie på tottenham av noen slektninger. Betyr det at de blir som lokale å regne? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Haha, fy faen så døvt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er enten a) Oppvokst til å heie på tottenham av noen slektninger. Betyr det at de blir som lokale å regne? nei det kan de ikke hvis de bor i Norge skjøner du vel Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er enten a) Oppvokst til å heie på tottenham av noen slektninger. b) Tror de er gode nok til å kjempe i toppen. c) Hipstere som er for kul til å heie på et av de store lagene. Du glemte oss som heier på de fordi vi er fantastiske flotte folk som digger at klubben ble stiftet på bursdags-datoen vår, og har huset kule folk som Blanchflower, Bill Nic, Jimmy Greaves, Jürgen Klinsmann, Erik Thorstvedt, Litj-Ivers, Edgar Davids, ja sågar Diego Maradona! Men så er jo Arsenal-supportere de beste supporterne whatevs lizm så hva er poenget? Kan jo aldri tenkes at de begynte å heie på Arsenal pga "The Invincibles" lizm! Edit: Ja og du glemte Tottenham-supporterne som simpelthen elsker arven og historien Tottenham Hotspur har, samt det unike flotte navnet. Endret 10. august 2014 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Folk prøver alltid og legge mening bak valget av lag når sannheten er at valget som regel er jævla random og ofte tatt før vi starter på skolen. Lite mening bak det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg begynte å heie på Arsenal pga Dennis Bergkamp. Ligger ikke noe mer i det enn det. Så der er ganske random i grunn. Så vel tilfeldigvis en kamp der han spilte. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Folk prøver alltid og legge mening bak valget av lag når sannheten er at valget som regel er jævla random og ofte tatt før vi starter på skolen. Lite mening bak det. Random er ordet. Grunnen til at jeg ble Liverpool-supporter var at jeg var pissed på faren min den dagen United spilte CL finalen i 1999. Jeg spurte han hvem som var rivalen til United. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Aner ikke om det korrekt eller ei, men regned da med at det er noenlundre riktig. Fint å se at Newcastle faktisk har brukt pengene vi fikk for Cabaye i vinter. Ellers er det trist å se tallene til Southampton. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Sprøtt å se Chelsea og City så langt nede. Men er Mangala som nettopp ble offisielt til 32m med? Ble annonsert for noen timer siden av City. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Sprøtt å se Chelsea og City så langt nede. Men er Mangala som nettopp ble offisielt til 32m med? Ble annonsert for noen timer siden av City. Du må nok plusse på 10-11m til.. Manchester City paid £24.4m to Porto for Mangala, £14.2m to a 3rd party owner + £4.3m to Standard Liege. A total of £42.9m. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det står jo at City har brukt £19.5m, så den er ikke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå