Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de tusen Tottenham-supporterne i Norge er enten

 

a) Oppvokst til å heie på tottenham av noen slektninger.

b) Tror de er gode nok til å kjempe i toppen.

c) Hipstere som er for kul til å heie på et av de store lagene.

Du glemte oss som heier på de fordi vi er fantastiske flotte folk som digger at klubben ble stiftet på bursdags-datoen vår, og har huset kule folk som Blanchflower, Bill Nic, Jimmy Greaves, Jürgen Klinsmann, Erik Thorstvedt, Litj-Ivers, Edgar Davids, ja sågar Diego Maradona!

 

Men så er jo Arsenal-supportere de beste supporterne whatevs lizm så hva er poenget?

Kan jo aldri tenkes at de begynte å heie på Arsenal pga "The Invincibles" lizm!

 

 

Edit:

Ja og du glemte Tottenham-supporterne som simpelthen elsker arven og historien Tottenham Hotspur har, samt det unike flotte navnet.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk prøver alltid og legge mening bak valget av lag når sannheten er at valget som regel er jævla random og ofte tatt før vi starter på skolen. Lite mening bak det.

 

Random er ordet. Grunnen til at jeg ble Liverpool-supporter var at jeg var pissed på faren min den dagen United spilte CL finalen i 1999. Jeg spurte han hvem som var rivalen til United. :p

Lenke til kommentar

Sprøtt å se Chelsea og City så langt nede. Men er Mangala som nettopp ble offisielt til 32m med? Ble annonsert for noen timer siden av City.

 

Du må nok plusse på 10-11m til..

 

Manchester City paid £24.4m to Porto for Mangala, £14.2m to a 3rd party owner + £4.3m to Standard Liege. A total of £42.9m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...