MartinF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Fabregas har signert for Chelsea. Cuntcuntcuntcuntcuntcuntcunt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Æsj, kvalmende. Men om man tenker spilleren til side så ville Chelsea forsterket seg uansett. Bare ekkelt at det er han. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Trodde ikke det kunne skje jeg. Må slutte å tro på Mr. BS. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det morsomme er alle som har fått idiotstempel på seg av Mr. BS når de har skrevet om ryktene om Fabregas til Chelsea. 3 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "If I ever wear a Chelsea shirt, you have permission to kill me." - Cesc Fàbregas (2010). 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "If I ever wear a Chelsea shirt, you have permission to kill me." - Cesc Fàbregas (2010). Forfalsket sitat som bare har oppstått for å kunne bruke det mot han selv om han aldri sa det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kanskje ikke dommedagsprofeten Benbjo er så idiot likevel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 "I hate Arsenal" - Wenger 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Signeringen er ca 1000 ganger bedre takket være mr. BS. 8 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Glad jeg kunne hjelpe, men du burde være mer fornøyd med at dere har skaffet dere en verdensklasse spiller enn at jeg tok feil. Jeg vet det skjer sjelden at jeg tar feil, men jeg burde ikke være så betydningsfull. Endret 12. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Populært innlegg knipsolini Skrevet 12. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2014 Du hadde tjent mange sosiale poeng på å være litt mer beskjeden Mr. BS. Du tar feil stadig vekk, men innrømmer det aldri. Alltid sta og arrogant, og innrømmer aldri feil. 21 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjipt å se, men jeg klandrer ikke Fabregas. Begge klubbene hans ville ikke ha han, så da trenger ikke han heller å blidgjøre dem. Han hadde dratt til Arsenal dersom de hadde hatt lyst på han og London passer han bra, og da er det bare en klubb utenom Arsenal som er aktuell (selv om jeg gjerne skulle hatt han i West Ham ) Er mer Barcelona sin feil, for Fabregas hadde tydeligvis ikke Barcelona-DNA likevel. Ikke at jeg vet hva Barca-DNA er lenger, for den klubben har forandret seg såpass de siste 10 årene at det er vanskelig å bry seg om dem lenger. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du hadde tjent mange sosiale poeng på å være litt mer beskjeden Mr. BS. Du tar feil stadig vekk, men innrømmer det aldri. Alltid sta og arrogant, og innrømmer aldri feil. Man tjener uansett ikke sosiale poeng på å sitte forran en data på et forum. Jeg har også inrømmet at jeg tok feil denne gangen, og har ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det er litt beundringsverdig av Arsenal å avslå Fabregas. Etter å ha vært så desperat etter å dra til Barcelona, så skjønner jeg godt at Arsenal ikke vil være hans "plan B", om han feilet i Barcelona. Det ville alltid være en vanskelig oppgave å kjempe med Xavi og Iniesta om en plass på midtbanen. Han ble vel plassert høyere på banen for å plass i laget, men så vidt jeg vet passer han vel best i en Xavi-rolle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kanskje ikke dommedagsprofeten Benbjo er så idiot likevel. This. Bra noen ikke er helt blinde hvertfall 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Vel, blind høne og korn, vet du. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Arsenal-fansen har starta i gang grillsesongen! 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Nesten årlig tradisjon det der. 5 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er spent på kampoppsettet som blir presentert på onsdag! Får jeg planlagt en kamp i England kommende sesong også? Ser også at tidligere Molde-spiller Mame Biram Diouf har signert for Stoke. Litt usikker på hvor godt han vil passe inn i det laget, men vi får se. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hyggelig at noen andre enn Liverpool-fans fyrer opp grillen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå