Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt å se, men jeg klandrer ikke Fabregas. Begge klubbene hans ville ikke ha han, så da trenger ikke han heller å blidgjøre dem. Han hadde dratt til Arsenal dersom de hadde hatt lyst på han og London passer han bra, og da er det bare en klubb utenom Arsenal som er aktuell (selv om jeg gjerne skulle hatt han i West Ham :p)

 

Er mer Barcelona sin feil, for Fabregas hadde tydeligvis ikke Barcelona-DNA likevel. Ikke at jeg vet hva Barca-DNA er lenger, for den klubben har forandret seg såpass de siste 10 årene at det er vanskelig å bry seg om dem lenger.

Lenke til kommentar

Du hadde tjent mange sosiale poeng på å være litt mer beskjeden Mr. BS. Du tar feil stadig vekk, men innrømmer det aldri. Alltid sta og arrogant, og innrømmer aldri feil.

 

Man tjener uansett ikke sosiale poeng på å sitte forran en data på et forum. Jeg har også inrømmet at jeg tok feil denne gangen, og har ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Det er litt beundringsverdig av Arsenal å avslå Fabregas. Etter å ha vært så desperat etter å dra til Barcelona, så skjønner jeg godt at Arsenal ikke vil være hans "plan B", om han feilet i Barcelona.

 

Det ville alltid være en vanskelig oppgave å kjempe med Xavi og Iniesta om en plass på midtbanen. Han ble vel plassert høyere på banen for å plass i laget, men så vidt jeg vet passer han vel best i en Xavi-rolle.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på kampoppsettet som blir presentert på onsdag! Får jeg planlagt en kamp i England kommende sesong også? :)

 

Ser også at tidligere Molde-spiller Mame Biram Diouf har signert for Stoke. Litt usikker på hvor godt han vil passe inn i det laget, men vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...