Emils. Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei det er jeg ikke, er du? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei, jeg har i det hele og det store en veldig bra dag. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Litt stressa dag i dag. En god del ting som havner rett oppi utreise, noe som stresser meg. Men har det igrunn greit. Feriehelg nå på hytta! Hvordan har dere andre det? Noen sure? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nja, ikke noen sure miner her, i hvert fall. Skal hjem til Trondheim etter noen dager ute på jobb. I tillegg til fri frem til mandag gjør det hele til en finfin dag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Litt stressa dag i dag. En god del ting som havner rett oppi utreise, noe som stresser meg. Men har det igrunn greit. Feriehelg nå på hytta! Hvordan har dere andre det? Noen sure? Absolutt ikke. Nydelig vær her i Stavanger, og jeg nyter ferie og late dager til mandag. Herlich. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Har det flott! Ligger ute og slikker sol. Leser aldri bøker, men siden det er eksamen coming up, så har jeg begynt å lese, selvfølgelig noe som ikke har en dritt med eksamen å gjøre; Ferguson-biografien. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Finfin bok det banan, anbefaler også Zlatan sin om du ikke alt har lest den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Leser den hver gang jeg sitter på fly. Så er vel halvveis Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Er jeg den eneste som har det jævlig her eller ( Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg fikk stemmen til Leo Ajkic i hodet da jeg leste boka til Zlatan. Ka det går i mann? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Er jeg den eneste som har det jævlig her eller ( Nei *sutre* Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hangeland frigitt av Fulham Blir spennende å se hvor han fortsetter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tipper at både han og John Arne drar til New York City FC, Hangeland er jo amerikansk statsborger i tillegg så han går ikke under utlendingskvota da. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hangeland og Riise i forsvar, Lampard på midten og Villa på topp blir litt av et syn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er morsomt å se hvordan Hangeland, etter en dårlig sesong, nå i følge Dagbladet, VG og TV2 sine FB-kommentarer tydeligvis er en av de dårligste spillerne Norge noen sinne har hatt. Hva er grunnen til at så mange fotballsupportere har hukommelsen til en dement nittiåring? 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Carew og Riise var jo også så syyykt elendige når de spilte landslagskamper. Mye bedre nå som vi har Tarik som spiss og en eller annen Tippeliga-spiller som VB. Lenke til kommentar
Snow_Cat Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tipper at både han og John Arne drar til New York City FC, Hangeland er jo amerikansk statsborger i tillegg så han går ikke under utlendingskvota da. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken, men jammen tror jeg dette er en mulig løsning! Forøvrig vil jeg bare si at det ikke kommer som noen sjokk at Hangeland har fått fyken. Han er 32 år gammel, hever høy lønn og prestert svakt for et dårlig lag. Tviler sterkt på at vi ser han spille i PL igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå