Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piers Morgan >>>>> Jeremy Racist Clarkson.

 

Jepp. Clarkson som ikke engang uttalte "N"-ordet, men var redd for at det skulle bli mistolket slik er litt av en "rasist" og mye verre enn en fyr som med vilje løy og sørget for å utestenge flere titalls uskyldige Arsenalsupportere.

 

Absolutt alt > Piers Morgan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Piers Morgan sto vel også bak Daily Mail sin hacking av flere personers telefoner da han var redaktør der. Selv om han prøver å hjemme seg bak kildevern og lignende.

Feil.

 

en fyr som med vilje løy og sørget for å utestenge flere titalls uskyldige Arsenalsupportere.

Og feil.

 

Les dere opp. Og da mener jeg ikke på Arsenal fanforum hvor folk hater fyren uten å vite hva han faktisk har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Piers Morgan sto vel også bak Daily Mail sin hacking av flere personers telefoner da han var redaktør der. Selv om han prøver å hjemme seg bak kildevern og lignende.

Feil.

 

 

Han var redaktør i Daily Mirror, ikke Mail. Det er vel feilen. Eller mener du seriøst han ikke var en del av phone hackingen. Fyren har jobbet i The Sun, News Of The World og Daily Mirror. Det er opplest og vedtatt at han har vært en del av det.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Han var redaktør i Daily Mirror, ikke Mail. Det er vel feilen. Eller mener du seriøst han ikke var en del av phone hackingen. Fyren har jobbet i The Sun, News Of The World og Daily Mirror. Det er opplest og vedtatt at han har vært en del av det.

Han er frikjent for anklagene om at han har beordret hacking, eller at noen i hans redaksjon drev med den type aktivitet. Ergo; uskyldig. Om han visste at det skjedde i andre redaksjoner i UK er nok rimelig klart, men det gjør ikke han involvert i det...

Lenke til kommentar

Også linker du til Ladyarse når jeg ber deg om å lese noe annet enn Arsenal fanforum. Herregud.

 

Og hva ellers skal jeg linke til? Tror du The Guardian skriver artikler for å sverte Piers Morgan?

 

Tweeten som er vedlagt der er fra Piers Morgan selv. Eller er ikke det "offisielt" heller? Og jeg tror også det er nettopp en grunn til at samtlige Arsenalfans som jeg har pratet med som holder til på balløya hater mannen intenst.

 

Du får heller komme med noen kilder på at Piers Morgan ikke gjorde noe av disse tingene da vet du. Alle bevisene peker mot fyren. Og fyren selv sier at han innrømmer at det var "dumt gjort", men for deg så teller vel det som sagt ikke fordi det er et blogginnlegg på en Arsenal fansite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er som sagt vanskelig å vite hvorvidt Piers Morgan er ærlig eller ikke. Fyren ljuger jo og for alt det er verdt så lenge han får det som han vil. Kan være at han faktisk er ærlig angående det der, men når man roper ulv ørtenmillioner ganger så sier det seg selv at troverdigheten hans er lik null.

 

Når det gjelder Piers Morgan så innrømmet han indirekte å stå bak "hacking" av telefonsvareren til kjendiser på et intervju i 2003 eller noe slikt, men slikt holder ikke mål når det gjelder å gå til rettsak.

 

Ellers er også Piers Morgan en ekstremt kontroversiell person. Jeremy Clarkson har sine svin på skogen han også, men ikke i nærheten av Morgan. Bare å ta en titt på twitter kontoen til Piers Morgan så skjønner man at man har med en fyr som har omtrent 6 av symptomene som kjennetegner en sosiopat.

Lenke til kommentar

Og hva ellers skal jeg linke til? Tror du The Guardian skriver artikler for å sverte Piers Morgan?

 

Tweeten som er vedlagt der er fra Piers Morgan selv. Eller er ikke det "offisielt" heller? Og jeg tror også det er nettopp en grunn til at samtlige Arsenalfans som jeg har pratet med som holder til på balløya hater mannen intenst.

 

Du får heller komme med noen kilder på at Piers Morgan ikke gjorde noe av disse tingene da vet du. Alle bevisene peker mot fyren. Og fyren selv sier at han innrømmer at det var "dumt gjort", men for deg så teller vel det som sagt ikke fordi det er et blogginnlegg på en Arsenal fansite.

Du skriver at Piers Morgan "med vilje løy og sørget for å utestenge flere titalls uskyldige Arsenalsupportere.", noe som er beyond absurd. Det som skjedde i København er det verste opprøret noen Arsenalfans har vært involvert i. ’Alle’ aviser i England, ikke bare Daily Mirror, skrev om saken og viste bilder av det som skjedde den dagen. Dro Mirror det for langt ved å beskylde dem for X handling uten en grundig gjennomgang, bare to dager etter? Ja. Er det nok til å holde Piers Morgan personlig ansvarlig for at 30 something Arsenalfans ble utstengt av klubben og stemplet uønsket? Overhodet ikke!

 

Det var Arsenal selv som gikk igjennom bilde- og videobevis de fikk tak i, og det var Arsenal selv som sa at flere av de involverte hadde tidligere "strikes" for voldelig oppførsel (aka. hooliganism) og at dette var hendelsene som fikk begeret til å renne over for klubben. Det var ikke Daily Mirror som fikk disse utestengt. Det var Arsenal FCs egen etterforskning som kom til disse konklusjonene.

 

Ble noen beskyldt for noe de ikke hadde gjort? Ja, og det har Piers Morgan som den ansvarsfulle personen han er, beklaget for. Mer kan han ikke gjøre, to be honest. Men at vi Arsenalfans har en plikt til å hate Piers Morgan pga. den saken der er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Er så mye grining blant arsenalfansen, herregud. Bla bla bla, Piers Morgan meg opp i ræven og Wengers sin fantastiske pengebinge opp i ræven. Hold det i arsenal tråden deres, er dritt lei av arsenal diskusjoner både her og i ryktetråden. En middelmådig klubb skal ikke ta så mye plass.

Endret av TurtelWar
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er så mye grining blant arsenalfansen, herregud. Bla bla bla, Piers Morgan meg opp i ræven og Wengers sin fantastiske pengebinge opp i ræven. Hold det i arsenal tråden deres, er dritt lei av arsenal diskusjoner både her og i ryktetråden. En middelmådig klubb skal ikke ta så mye plass.

Du klager over for mange arsenal-diskusjoner før du avslutter med noe du vet vil skape reaksjoner? Kanskje det er du som skulle tatt turen i Highbury-tråden? Endret av Liquidkey
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...