Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg ser da på iaf De har jo rettighetene så når muligheten er der, hvorfor ikke sende? Ihvertfall når det ikke er noe annen fotball før 1900 Virker som om det er tippeliga-kvalitet på lagene der, men Fleetwood imponerer med 2 strake opprykk om jeg ikke tar feil. Edit: 6 opprykk på 10 år, ikke dårlig! Endret 26. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Sant nok. Jeg bare ble litt paff over at de sendte en så "liten" kamp. Tippeliga-kvalitet slo meg også. Jeg så kun andre omg, og Fleetwood var visst overlegne i første, så da var det nok veldig fortjent Fleetwood er et hyggelig sted. Kanskje jeg skal prøve å få med meg en kamp der neste gang jeg er i byen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Playoff-finale også husk Men ja det er en relativt liten kamp, men igjen synes jeg det er flott at de viser de kampene da det er i de lavere divisjonene man får den gamle "English football" følelsen! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Hvorfor skulle dem ikke sendt kampen? TV2 har rettighetene på League Two, så er ganske naturlig at de sender den mest interessante kampen derfra i løpet av en sesong. Forøvrig artig med Fleetwood. Husker jeg spilte med dem på FM for en del år siden. De ligger da høyere nå enn det jeg klarte å få til med dem den gang Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) 5 år faktisk, Levy må ha innsett at dette er make or break. Endret 27. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tror dette er veldig riktig for Spurs. Absolutt en kandidat for topp 4 neste sesong med Pochettino. Kunne tenkt meg ham som erstatteren til Wenger, men nå er nok det umulig. Southampton spilte i hvertfall feiende flott fotball under ham. Blir veldig spennende neste sesong med 7 lag som blande seg inn i toppkampen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 5 år faktisk, Levy må ha innsett at dette er make or break. Nye Pardew. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Vi får ihvertfall en trener som tar seg godt ut naken! Eller pleide det iaf (nakenmodell). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Vi får ihvertfall en trener som tar seg godt ut naken! Eller pleide det iaf (nakenmodell). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Tror dette er veldig riktig for Spurs. Absolutt en kandidat for topp 4 neste sesong med Pochettino. Kunne tenkt meg ham som erstatteren til Wenger, men nå er nok det umulig. Southampton spilte i hvertfall feiende flott fotball under ham. Blir veldig spennende neste sesong med 7 lag som blande seg inn i toppkampen Tottenham kan aldri være med i tittelracet så lenge Arsenal eksisterer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Ta det med ro, Arsenal har bare tre år igjen som klubb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Vi får ihvertfall en trener som tar seg godt ut naken! Eller pleide det iaf (nakenmodell). Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 En sexy manager som i tillegg kan spille offensiv og fin fotball. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Han er arbeidsledig om 18 måneder eller no, så vær tålmodig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Får han fyken om han ikke klarer CL neste år Snurre? Med tanke på at han har en ganske lang kontrakt så bør han vel få sitte en god stund? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Til sammenligning fikk AVB en 3 års kontrakt, og det ble kalt et langsiktig prosjekt, så jeg tror han vil få minst 2 sesonger med mindre vi rykker ned. Begynner jo å koke under føttene til Levy nå, men han må vise at han driter i om det blåser litt stiv kuling, og heller stå stødig bak mannen han selv ansatte. En 5 års kontrakt viser intensjon, men Moyes fikk jo en 6 års kontrakt. Håper bare supporterne klarer å være tålmodig lengre enn 6 måneder. Tviler på at CL er et krav, men vil nok gjerne gjøre det godt i en Cup og vinne et trofé, alt annet blir en bonus. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 5 årskontrakt betyr jo ingen ting hvis det ligger en klausul i kontrakten for en sum for å sparke han, som det virker som er "inn" nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Nei og Levy er kjent for å være slu, men det er et signal om ikke annet. Hvorfor skulle det ellers være poeng i å gi han 2 år lengre enn AVB? Sherwood fikk jo "bare" 18 måneder. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Man må jo digge Piers Morgan. Endret 27. mai 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Skulle ønske han var Liverpool-supporter. Da hadde du ikke digget han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå