The Doctor Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Har noen sagt noe annet? Nei, jeg bare skjønner ikke alt hatet mot QPR. Ville ha Derby opp jeg og, men jeg sitter ikke å hiver hele norske gloseboken min mot skjermen når QPR rykker opp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Stygge scener på Wembley nå. Barton går rundt og smiler. Endret 24. mai 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Hatet mot QPR er grunnet at de er en mini-versjon av pengeklubbene, og representerer mye av det som er galt med fotball i dag. Ja og Joey Barton da. Dessuten er det vel ikke rart at folk blir skuffet og kaster norsk gloseboken mot skjermen når de ikke får det som de vil? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Barton tilbake i PL... Jaja, det har i det minste underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Har noen sagt noe annet? Nei, jeg bare skjønner ikke alt hatet mot QPR. Ville ha Derby opp jeg og, men jeg sitter ikke å hiver hele norske gloseboken min mot skjermen når QPR rykker opp. De har betalt lønn til en Ferdinand og da har Joey Barton i klubben. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg må være den eneste som gleder meg til Barton og Arry tilbake i PL da, blir grei underholdning av den slags. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Barton tilbake i PL... Jaja, det har i det minste underholdningsverdi. Potensielt Adam, Costa, Barton og Suarez i samme liga. *grøss* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Hatet mot QPR er grunnet at de er en mini-versjon av pengeklubbene, og representerer mye av det som er galt med fotball i dag. Ja og Joey Barton da. This. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Barton tilbake i PL... Jaja, det har i det minste underholdningsverdi. Potensielt Adam, Costa, Barton og Suarez i samme liga. *grøss* Costa er sjarmerende da. Se for deg han står sammen med sønnen sin (Oscar). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Kanskje de ender opp med å skade hverandre. Eller i det aller minste havne i bråk med hverandre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Ikke en klubb jeg liker QOR, er vel selve definisjonen på hva som er galt med fotballen, Men kjekt for fansen iallfall Happy Arry er det kjekt å få tilbake, blant annet eneste manager som har fått totttenham til å være morsomme å se på Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Heia Barton. Verdens beste mann. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Heia Danny Simpson. Verdens kjekkeste mann. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Barton håper jeg får en sånn i første kamp så han er ute til de rykker ned igjen Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Stygg takling av Jonjo Shelvey på Pondus. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Hvor mange spillere var det QPR kjøpte forrige gang de var oppe? Kjøpte vel nok til å fylle en middels norsk by. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Har vel kjøpt rundt 40(!) mente jeg kommentatoren sa.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Blir godt å få han tilbake i PL, og Barton selvsagt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Så synd med QPR. Derby har mer Premier League klang for meg, de var oppe i den perioden jeg var på mitt aller mest fotballfrelste. Håper Leeds og Boro kommer opp neste år. Nydelig med Leicester dog. Får bli min klubb nr 2 neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå