Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

landslagsspill burde avlyses

Synes landskampene burde permanent flyttes til midtuker. Bedre det enn at de spilles i helgene. Og i de somrene der det ikke er VM/EM så burde det også kjøres på med landskamper.

 

Når skal spillerene hvile da? Vi viste store tegn på at vi var slitne i forrige kamp og nå skal nesten hele gjengen spille noen forpulte landskamper

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Du tar absolutt ingenting bokstavelig du. Å lese gjennom linjer for å hente frem et med overlegg (dårlig) skjult budskap er ikke din sterkeste side akkurat. Du er ikke avholdsmann og kristen, tilfeldigvis?

 

Edit: Må legge meg ska jeg i det hele orke å stå opp i mårra, så rekker ikke leke mer i dag Limbeck. God natt og sov godt :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Er du helt idiot? (dumt spørsmål)

 

Du må ikke ta alt som skrives bokstavelig/seriøst, jeg mener jo selvfølgelig ikke at spillerne aldri skal få hvile Det var et stikk til spillerlønningene (som er for høye i forhold til hva spillerne utsettes for bl.a fysisk) og hvis du ikke skjønte det så syntes jeg synd på deg.

 

Sånn, da tok jeg meg tid til å forsvare en helt uskyldig overdrivelse for å få frem et poeng, bare fordi du er så jæææææævlig slitsom og dust i trynet.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Burde egentlig poste dette her i matteforumet, men stoler mer på dere og er i tillegg redd for at matematikerene skal se ned på meg og ikke godta meg.

 

"I en oppskrift på fårikål står det at 1,2kg kjøtt og 1,6kg kål passer til fire personer. Hvor mye kjøtt og hvor mye kål må vi kjøpe inn til fem personer?"

 

Må jeg først regne om så det passer én person og så gange med fem, eller finnes det en "enklere" metode?

 

Og nei, jeg har ikke invitert til middag, jeg tar nemlig matte, bare at jeg ikke har noen lærer, så dere er mine lærere framover.

Lenke til kommentar

Dette er ikke bare deg for jeg har en krangel med broren min (og mange andre) som sier at fotballspillere ikke fortjener lønna si. Jeg kan ikke forstå at noen kan si noe sånt. Fotballklubbene selger et produkt som folk kjøper fullstendig frivillig. De får ingen støtte fra staten og betaler skatt. Og hadde klubbene fått solgt kampene sine hver for seg så hadde intekten til storklubbene skutt i været og ingen kan si at det hadde vert urettferdig.

 

Prester derimot kan man godt diskutere om fotjener lønna si. Lærere som er ledere for et elevsamfunn som gjør at enkelte mennesker blir uføretrygdet hele livet pga mobbing. Fortjener de lønna si? Hva med produsenter av legemiddel som tjener seg styrtrike på å selge medisiner folk må ha.

 

Fotball er frivillig og produktet er rett og slett verdt så mye på dagens marked.

 

Er du helt idiot? (dumt spørsmål)

 

Du må ikke ta alt som skrives bokstavelig/seriøst, jeg mener jo selvfølgelig ikke at spillerne aldri skal få hvile Det var et stikk til spillerlønningene (som er for høye i forhold til hva spillerne utsettes for bl.a fysisk) og hvis du ikke skjønte det så syntes jeg synd på deg.

 

Sånn, da tok jeg meg tid til å forsvare en helt uforskyldt overdrivelse for å få frem et poeng, bare fordi du er så jæææææævlig slitsom og dust i trynet.

 

Regner med at dette inlegget var et fint svar på det

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Burde egentlig poste dette her i matteforumet, men stoler mer på dere og er i tillegg redd for at matematikerene skal se ned på meg og ikke godta meg.

 

"I en oppskrift på fårikål står det at 1,2kg kjøtt og 1,6kg kål passer til fire personer. Hvor mye kjøtt og hvor mye kål må vi kjøpe inn til fem personer?"

 

Må jeg først regne om så det passer én person og så gange med fem, eller finnes det en "enklere" metode?

 

Og nei, jeg har ikke invitert til middag, jeg tar nemlig matte, bare at jeg ikke har noen lærer, så dere er mine lærere framover.

 

Gang med 5/4 deler eller gjør det som du sier

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt latterlig å begynne å bable om at lønninger er for høye etc... Det er vi, OSS supportere som gjør at de har disse lønningene. Med en klubb som f.eks United som fyller en stadion på 70.000+ så er det ikke rart at det blir høye lønninger for de som spiller der. Er bare naturlig at det er mye penger det er snakk om i fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...