Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg overdrev for å tenne reaksjon og funket vel :).

som sagt tidligere synes jeg ikke han er så ille egentlig og seff vet jeg at Conte var jævlig sur rett etter kampen og at Juve røk ut.

Det er bare de siste Pool-kampene han har dømt som har fått meg til å tro at han kanskje er litt glad i Pool; eller at han ihvertfall vil at Pool skal vinne ligaen i år og ikke Chelsea/City.

Lenke til kommentar

jeg overdrev for å tenne reaksjon og funket vel :).

som sagt tidligere synes jeg ikke han er så ille egentlig og seff vet jeg at Conte var jævlig sur rett etter kampen og at Juve røk ut.

Det er bare de siste Pool-kampene han har dømt som har fått meg til å tro at han kanskje er litt glad i Pool; eller at han ihvertfall vil at Pool skal vinne ligaen i år og ikke Chelsea/City.

 

Omtrent sånn vi følte det med Riley og Webb. Velkommen etter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Clattenburg er Newcastlesupporter, og på bakgrunn av det har jeg ikke i min villeste fantasi tro på at han går inn for å hjelpe Liverpool til å vinne ligaen. Med det sagt, så er han en profesjonell dommer som ikke lar seg påvirke av hverken hvor han kommer fra eller hvem som vinner ligaen.

Lenke til kommentar

 

Tror ikke dommerne har noen favoritt. Det er bare at de gjør så mye dårlige valg i viktige kamper. Mye på grunn av spillerne jukser og overspiller som gjør at dommerne får en unødvendig vanskelig situasjon, samt at spillet er raskere og dommerne blir feitere.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...