.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 The Barclays Player of the Month for April is Sunderland's Connor Wickham, while Palace boss Tony Pulis picks up the manager award. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 http://www.bbc.com/sport/0/football/27253555 Mer bevis på at han er shite. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Så du kampen? Synes Clattenburg hadde god kontroll på en kamp som endte med 3-4 utvisninger og høy temperatur. Juventus ødela for seg selv. Endret 2. mai 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 http://www.bbc.com/sport/0/football/27253555 Mer bevis på at han er shite. Saklig kilde. Conte er selvsagt bitter fordi laget hans røk ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 http://www.bbc.com/sport/0/football/27253555 Mer bevis på at han er shite. Flaut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 jeg overdrev for å tenne reaksjon og funket vel . som sagt tidligere synes jeg ikke han er så ille egentlig og seff vet jeg at Conte var jævlig sur rett etter kampen og at Juve røk ut. Det er bare de siste Pool-kampene han har dømt som har fått meg til å tro at han kanskje er litt glad i Pool; eller at han ihvertfall vil at Pool skal vinne ligaen i år og ikke Chelsea/City. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 jeg overdrev for å tenne reaksjon og funket vel . som sagt tidligere synes jeg ikke han er så ille egentlig og seff vet jeg at Conte var jævlig sur rett etter kampen og at Juve røk ut. Det er bare de siste Pool-kampene han har dømt som har fått meg til å tro at han kanskje er litt glad i Pool; eller at han ihvertfall vil at Pool skal vinne ligaen i år og ikke Chelsea/City. Omtrent sånn vi følte det med Riley og Webb. Velkommen etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Clattenburg er Newcastlesupporter, og på bakgrunn av det har jeg ikke i min villeste fantasi tro på at han går inn for å hjelpe Liverpool til å vinne ligaen. Med det sagt, så er han en profesjonell dommer som ikke lar seg påvirke av hverken hvor han kommer fra eller hvem som vinner ligaen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Tror ikke dommerne har noen favoritt. Det er bare at de gjør så mye dårlige valg i viktige kamper. Mye på grunn av spillerne jukser og overspiller som gjør at dommerne får en unødvendig vanskelig situasjon, samt at spillet er raskere og dommerne blir feitere. Endret 3. mai 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Ved untak av Phil Dowd. Endret 3. mai 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Skulle bare mangle da. Når han må begynne å løpe mister han 3 kilo. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Lloris må alltid varte opp med noen kanonredninger for at Totn'um ikke skal ligge under med 5 mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Szczesny gjør aldri det han altså? Du vet, ligaens beste keeper osv. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 Spurs greier ikke å sette opp en tett mur engang. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Eneste gangene West Ham har underholdt meg denne sesongen er kampene mot Tottenham. Big Sam står ikke akkurat for nymoderne attraktiv fotball, men når lagene spiller med slikt trøkk som i dag er det morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå