Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PFA Premier League Team of the Year: Cech, Shaw, Kompany, Cahill, Coleman, Hazard, Y Toure, Gerrard, Lallana, Suarez and Sturridge.

 

 

Hva synes folk om laget?

 

Selv synes jeg Cech og Kompany ikke skulle vært på laget. De Gea/Marshall > Cech imo denne sesongen. Terry, Koscielny, Jagielka og Skrtel har alle vært mye bedre enn Kompany(latterlig overvurdert stopper).

Lenke til kommentar

Stusset og over Cech. Han er god, men føler han er der pga et knallbra forsvar. Azpilicueta over Shaw da.

Enig angående Azpilicueta. Mest stabile spilleren i PL denne sesongen? Vært knall.

 

 

 

EDIT:

 

Skrtel? Man lar ikke en spiller med 3 selvmål komme på årets lag! Han har variert for mye.

Nei da, men har fortsatt hatt en bedre sesong enn Kompany.
Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Kompany på den listen er fuckings bullshit. Utrolig overvurdert, og har ikke vært så veldig god denne sesongen. Ihvertfall ikke like god som Koscielny, som er utrolig undervurdert (fordi han spiller for Arsenal). Cahill og Koscielny har helt klart vært de beste midstopperne denne sesongen.

 

Koscielny som er så aggresiv i spillestilen, har kun fått to kort denne sesongen: to gule mot AV i åpningskampen. Det er ganske imponerende.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gWrvjfQQMTE

 

Resten av laget kan jeg vel mer eller mindre si meg enig i. Litt uening i Cech og Gerrard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...