Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Søte deg Emils. De smålagene dere har tapt mot i år er lag man skal slå 9/10 ganger nesten uansett hvor mye dommerhjelp det andre laget har. Dere kaller dere et storlag ffs, da burde dere ihvertfall klare å score mot for eksempel West Ham og Aston Villa. Får de et mål, må dere få et mer. Dessuten kan det knapt kalles dommerhjelp det dere har fått imot dere. Ja, straffen mot Sunderland er kontroversiell, men det er deres egen feil at det står 1-1 på det tidspunktet og at dere ikke klarer å utligne etterpå. Lurer på hvor mange smålag dere må tape mot før du innser at både laget deres og manageren deres er oppskrytt.

 

Det må gjøre vondt for deg, som holder med et storlag, og tape 6-0, 5-1 og 6-3 mot smålag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redknapp viser lite innsikt. Skylde på dommere for å få vekk press i fra spillere brukes av managere flest. Sist jeg husker var godeste Rodgers.

 

Rodgers said: "Hopefully we won't have a Greater Manchester referee with Liverpool-Manchester games in future."

He added: "We had nothing that went our way at all."

 

Dessuten ignorerer han fint hva som sies etter de kampene vi taper fair. Da pleier Mou stort sett å gå igjennom hva vi ikke greide.

Lenke til kommentar

Redknapp viser lite innsikt. Skylde på dommere for å få vekk press i fra spillere brukes av managere flest. Sist jeg husker var godeste Rodgers.

 

Han trenger ikke skylde på dommerne eller spillerne, han må skylde på seg selv. Typisk Chelsea, det. Når det går bra har Mourinho all æren i følge fansen. Når det går dårlig er det dommeren/spillerne sin skyld i følge fansen. Snakk om å dyrke arrogansen hans.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

 

Redknapp viser lite innsikt. Skylde på dommere for å få vekk press i fra spillere brukes av managere flest. Sist jeg husker var godeste Rodgers.

Han trenger ikke skylde på dommerne eller spillerne, han må skylde på seg selv. Typisk Chelsea, det. Når det går bra har Mourinho all æren i følge fansen. Når det går dårlig er det dommeren/spillerne sin skyld i følge fansen. Snakk om å dyrke arrogansen hans.

Hvorfor skal han skylde på seg selv når laget dominerer, skaper masse sjanser, men avslutningene ikke holder mål? Taktikken hans er det ingenting galt med.
Lenke til kommentar

Den norske supporterklubben til Liverpool er på vei til å ta igjen United sin, etter årets sesong. Jeg får kanskje melde meg inn jeg også. :)

 

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Snart-kan-Liverpool-vare-storre-enn-Manchester-United-432012_1.snd#.U1pB2suhwm9

 

Mer overrasket over det høye tallet på medlemmer som har sagt opp sitt medlemskap i United sin.

Naturlig med høyning av medlemmer når laget er så nærme gull. Regner med at det er mye av de samme perksa i begge klubber?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...