Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Jamie og Gary's team of the season. Endret 23. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nev hadde egentlig Lallana, ikke Sterling. Han hadde Baines, ikke Shaw. Hadde også Cech på keeper. Synes Lallana fortjener det mye mer enn Sterling for dette handler om hele sesongen. Sterling har vært veldig god i det siste men Lallana over hele sesongen har vært bedre for meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Selfølgelig skal Lallana på den lista der foran Sterling. Silva har ikke spillt så mange kamper, men fyren skaper mest sjangser i PL samt har mer "målpoeng" enn både Lallana og Sterling, men man bør vel ta en spiller som har bidratt litt mer i løpet av hele sesongen på årets lag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde gjerne sett de to backene i Liverpool. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Selfølgelig skal Lallana på den lista der foran Sterling. Silva har ikke spillt så mange kamper, men fyren skaper mest sjangser i PL samt har mer "målpoeng" enn både Lallana og Sterling, men man bør vel ta en spiller som har bidratt litt mer i løpet av hele sesongen på årets lag. Trodde Hazard hadde flest sjanser eller har Silva tatt han igjen? Ikke at det har noe å si på argumentene dine. Endret 23. april 2014 av Aleks Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Trodde Silva var den eneste som skapte mer enn Hazard jeg? Mulig jeg tar feil altså Poenget står fremdeles, da de begge to skaper mer sjangser enn noen andre i ligaen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 6 dager gammel. Men nå var det ikke Hazard vs Silva du pratet om, så det har ikke noe å si. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sånne kåringer har en lei tendens til å legge for stor vekt på de seneste kampene. Sterling fortjener nok ikke plassen nei, når man skal vurdere prestasjonene over hele sesongen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Aleks: Jeg tenkte selvfølgelig på antall sjangser utifra antall minutter man har spillet, og da tror jeg Silva er foran Hazard enda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ahh. Det har jeg ikke peiling på, så det kan stemme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 https://twitter.com/BBCSporf/status/459056634166530050 Hjelp. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hvis Sterling fortjener en plass, fortjener Ramsey en plass også. Sterling har vært god siden jul. Mest rettferdige er nok enten Lallana eller Silva istedet for Sterling. Og så synes jeg Koscielny burde vært der istedet for Terry. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja kanskje Mr. Bright individuelt, men om dette laget skulle ut og spille en kamp har du lyst på Cahill - Terry som en partnership der. Helt klart beste midstopperparet vi har i PL. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Cahill - Koscielny hadde sikkert fungert ypperlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du skjønte ikke helt poenget. Du vil ha med deg et så bra partnership i midtforsvaret med på årets lag. Som en partnership har de funket perfekt og er klart de beste i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi har tapt kamper vi burde vunnet, selvfølgelig, men det betyr allikevel ikke at dommerne ikke skal ha noe skyld i det. Om man taper en kamp 1-0, som vi gjorde på CP på en rettferdig måte, så er det laget som svikter, men blir man bortdømt så har man ikke mye i sin makt. Det er uansett merkelig hvor aktive dere Liverpool-supportere har blitt på å finne andre lags klager på dømmingen denne sesongen. Om det er et lag i PLs historie som har brukt energi på dommerne er det da vitterlig dere. Har dere plutselig sluttet å bry dere om "historien"? 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Søte deg Emils. De smålagene dere har tapt mot i år er lag man skal slå 9/10 ganger nesten uansett hvor mye dommerhjelp det andre laget har. Dere kaller dere et storlag ffs, da burde dere ihvertfall klare å score mot for eksempel West Ham og Aston Villa. Får de et mål, må dere få et mer. Dessuten kan det knapt kalles dommerhjelp det dere har fått imot dere. Ja, straffen mot Sunderland er kontroversiell, men det er deres egen feil at det står 1-1 på det tidspunktet og at dere ikke klarer å utligne etterpå. Lurer på hvor mange smålag dere må tape mot før du innser at både laget deres og manageren deres er oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Sent til diskusjonen, men er det sånn at man ikke er et storlag hvis man vinner mot lagene på øvre halvdel, men taper mot de på nedre halvdel? Trodde noe av greia med å være et storlag var å vinne mot de beste (og de dårligste selvsagt, men når man ligger på andreplass på tabellen og er i semien i CL så har man vel vist nok). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå