Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste plassen står mellom ti (!) lag med 2-3 kamper igjen å spille. Derby, QPR, Wigan, Brighton, Forest, Ipswich, Reading, Blackburn, Bournemouth og Watford kan alle rykke opp. Helt klin kokos liga.

 

Om Solskjær tror jobben blir noe enklere neste år, da får han seg nok et skikkelig sjokk (om han fortsatt sitter i stolen da).

 

Championsship er noe av det sprøeste som finnes i fotballen.

 

Tippe kamper der nede har jeg gitt opp for lenge siden... :p

Lenke til kommentar

Nottingham husker jeg som et lag Spurs alltid slet mot og et av topplagene pre-PL. Hadde vært morsomt om de kom opp igjen. Og Leeds etterhvert.

 

Husker Nottingham som et glimrende lag når jeg begynte å følge med på fotball. Stan Collymore skøt dem til tredjeplassi 94/95-sesongen. Random andre navn jeg husker fra det laget (pga fotballklister/kort og Championship Manager): Steve Stone (skalla), Des Lyttle (høyreback?), Mark Crossley (småfeit keeper) og selvfølgelig nordmennene Bohinen og Alf-Inge Håland.

 

Edit: Og selvfølgelig Stuart Pearce.

Endret av Schweigaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe slet med det samme, klarte 19 av 20, men jeg tror jeg sa et lag to ganger. Fant ut like etterpå at jeg glemte.. Hmm, nei vent. Burde kanskje sette det i spoiler så dere som ikke har tatt testen ikke skal få noe gratis. :p

 

 

Jeg glemte Aston Villa og West Ham. Jeg tror jeg sa Hull to ganger.

 

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...