Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Så det var en diskusjon tidligere om hvem som fortjente prisen for årets unge spiller. Første start på 4. måneder: 1 mål, 1 assist, 1 "deflection"-assist og MOTM. I tillegg en assist mot West Ham etter å ha kommet på som innbytter:

 

http://instagram.com/p/nBHsdHBTfb/

 

For min del er det liten tvil om hvem som fortjener den prisen. Beste midtbanespilleren i PL pdd. og dominerte i høst før han ble skadet. Selv om han har vært såpass lenge ute så er det kun Shaw blant de nominerte som har spilt mye mer enn han denne sesongen. I Highburytråden var det en som viste at Ramsey ikke hadde spilt mange mindre minuttene enn de andre nominerte (ekskludert Shaw) til tross for skaden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er uansett bare useriøst å hevde Ramsey burde få den prisen. I mine øyne er Hazard og Sterling to kandidater som går foran. Henderson har også fått lite skryt for innsatsen han har lagt ned. Holder Sterling som favoritt til å ta prisen. Han har preget Liverpool laget utrolig mye positivt!

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er uansett bare useriøst å hevde Ramsey burde få den prisen. I mine øyne er Hazard og Sterling to kandidater som går foran. Henderson har også fått lite skryt for innsatsen han har lagt ned. Holder Sterling som favoritt til å ta prisen. Han har preget Liverpool laget utrolig mye positivt!

 

Sterling har kun starter tre kamper mer enn Ramsey, og begynte strengt tatt ikke å prestere før i desember. Sistnevnte ender fort opp med tosifret antall mål og assists denne sesongen til tross for sitt lange skadeavbrekk, og har utvilsomt vært en av de beste unge spillerne. Hazard bør dog vinne prisen imo.

Endret av Le Professeur
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...