Karbutar Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hmm kanskje på tide å finne fram eit par med fotballsko. Eg trur eg kan spele meg inn på Tottenham, som forsvarsspelar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fulham også sett ut fra dagens kamp. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Å være Tottenham supporter må være som å bli spikret til korset, helg etter helg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Når Hangeland skyter puster motstanderlaget lettet ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 NOK et flott frispark fra Eriksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har fotballfolka tatt helt ferie? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Er vel fordi jeg IKKE har ferie at jeg ikke er aktiv. Jobb jobb jobb. Go go Spurs! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har tottene plussmål nå? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Så sant, så sant... Hvorfor prøver fortsatt folk å sammenligne disse tre spillerne? Spesielt Lampard og Gerrard skiller seg veldig ut fra Scholes, det er tre helt fantastiske spillere men også helt forskjellige. Det er få av Scholes sin type, det er bedre å sammenligne han med Xavi og Pirlo enn Gerrard og Lampard. Han er ikke en typisk målskårer, joda selvfølgelig har Scholes skåret mange mål, men det var ikke det som gjorde han unik. Det var det at han kontrollerte tempoet i en hel fotball kamp. Når du skal spille korte pasninger, når du skal spille langpasninger, når du skal dra opp eller ned tempoet i en kamp. Scholes var limet som holdt laget sammen. Det er jo heller ikke for uten grunn at 99% av alle som har vært i United sier at nettopp Scholes er den beste spilleren de noensinne har spilt med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Håper CP blir grust av West Ham idag. Liker ikke at de har fem strake seire. Selv om de møter City neste runde er det bedre at de taper idag å ''tar'at'' mot city enn taper mot city og ''tar'at'' mot Liverpool. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Pen heading av Chris Foy i Newcastle-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvorfor ser du Newcastle-kamp? Og hvor? Stream? Er vel bare Cardiff som vises live. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Setanta Ireland viser den. Ser både den og Cardiff. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Har du Setanta Ireland på Sky boksen?.. Forresten Latias, fungerer BBC 1/2, ITV 1 osv. (gratiskanalene) på din Sky box nå? (det er Sky box du har vel?) Fordi de har sluttet å fungere plutselig på vår her hjemme! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten. ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Anthony Taylor inn for Chris Foy. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Anthony Taylor inn for Chris Foy. Seriøst? Lykke til. Anthony Taylor er største drittdommeren etter Clattenburg kanskje. Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten. ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? Ah da skjønner jeg. Ja, hva faen, får jo ikke sett Match of the Day osv osv. Håper de dukker opp igjen, er rimelig sikker de har byttet frekvens ja.. hva skal vi gjøre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Footyreport Hører folk snakker om Footyreport, men jeg klarer ikke finne ut hvordan det funker... Kan noen forklare? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten. ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? De har byttet endel kanaler over til nyere satelitt med mere fokusert stråle, som gjør ar vi i Norge må ha større parabol, om vi i det hele får signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå