Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant, så sant...

Hvorfor prøver fortsatt folk å sammenligne disse tre spillerne? Spesielt Lampard og Gerrard skiller seg veldig ut fra Scholes, det er tre helt fantastiske spillere men også helt forskjellige. Det er få av Scholes sin type, det er bedre å sammenligne han med Xavi og Pirlo enn Gerrard og Lampard. Han er ikke en typisk målskårer, joda selvfølgelig har Scholes skåret mange mål, men det var ikke det som gjorde han unik. Det var det at han kontrollerte tempoet i en hel fotball kamp. Når du skal spille korte pasninger, når du skal spille langpasninger, når du skal dra opp eller ned tempoet i en kamp. Scholes var limet som holdt laget sammen. Det er jo heller ikke for uten grunn at 99% av alle som har vært i United sier at nettopp Scholes er den beste spilleren de noensinne har spilt med.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper CP blir grust av West Ham idag. Liker ikke at de har fem strake seire.

Selv om de møter City neste runde er det bedre at de taper idag å ''tar'at'' mot city enn taper mot city og ''tar'at'' mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten.

 

ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? :p

Lenke til kommentar

Anthony Taylor inn for Chris Foy. :p

Seriøst? Lykke til. Anthony Taylor er største drittdommeren etter Clattenburg kanskje.

Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten.

 

ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? :p

Ah da skjønner jeg.

 

Ja, hva faen, får jo ikke sett Match of the Day osv osv. Håper de dukker opp igjen, er rimelig sikker de har byttet frekvens ja.. hva skal vi gjøre :(

Lenke til kommentar

Nope, Setanta virker bare i Irland tror jeg. Fant bare en stream i farten.

 

ITV1 og de andre gratiskanalene forsvant for noen uker siden på Sky-boksen. Tror du de har byttet frekvens eller noe? Eller har engelskmennene skjønt hva vi holder på med og kuttet hele systemet? :p

 

De har byttet endel kanaler over til nyere satelitt med mere fokusert stråle, som gjør ar vi i Norge må ha større parabol, om vi i det hele får signal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...