.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Så sant, så sant... 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Haha. Starter jo videoen med å nærmest fortelle at Scholes absolutt ikke kommer til å vinne denne "kåringen". Tåpelig egentlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 http://www.tv2.no/2014/04/18/sport/premier-league/west-ham/fotball/5516457 som nevnt et par hakk opp, død 20 år gammel av testikkelkreft Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Edit: Jeg er selvsagt uenig om det var uklart. Endret 18. april 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvorfor i all verden er Sterling nominert til årets unge spiller?! Han har sine perioder, selvfølgelig, men årets unge spiller?! Never! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Haha. Starter jo videoen med å nærmest fortelle at Scholes absolutt ikke kommer til å vinne denne "kåringen". Tåpelig egentlig. Nei? Han starter videoen om hvem som er beste spiller, ikke mestvinnende spiller. There's a differnce. Hvorfor i all verden er Sterling nominert til årets unge spiller?! Han har sine perioder, selvfølgelig, men årets unge spiller?! Never! Tuller du? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Synes ikke Gerrard hører hjemme blant de nominerte til årets spiller. De Gea og Januzaj burde vært blant årets unge spillere. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvem skulle Januzaj skyve ut av listen? 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Fordelen med Sterling er at han i det minste er ung. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvem mangler på årets unge spiller:Romelu LukakuOscar David De Gea To av dem kunne ihvertfall skjøvet ut Raheem Sterling, tror dog det er Eden Hazard som blir årets unge spiller, og Luis Suarez som årets spiller. Januzaj fortjener ikke å bli nominert, for varierende. Kanskje neste sesong? Vi får se! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hahahhaha, den videoen om Gerrard/Lampard/Scholes debatten. HAHAHA! Han ga ikke PASSING til Scholes. Verste videoen jeg noensinne har sett. Fy faen, gi meg mine 3 min tilbake please. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hahahhaha, den videoen om Gerrard/Lampard/Scholes debatten. HAHAHA! Han ga ikke PASSING til Scholes. Verste videoen jeg noensinne har sett. Fy faen, gi meg mine 3 min tilbake please. 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Ser din ene videosnutt som liksom skal vise hvor god Gerrard er på pasninger og høyner. https://www.youtube.com/watch?v=mJIi86iywqU https://www.youtube.com/watch?v=GprcTAFLQCw 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Men begge de passningene var jo beviste fra Gerrard slik at United ikke vant serien? Såppas har vi da lært fra dette forumet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hahahhaha, den videoen om Gerrard/Lampard/Scholes debatten. HAHAHA! Han ga ikke PASSING til Scholes. Verste videoen jeg noensinne har sett. Fy faen, gi meg mine 3 min tilbake please. Jeg fatter det bare virkelig ikke hvordan du får det til... 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Til og med Fifa setter Scholes foran Lamps og Gerrard på passing. Duh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Scholes burde nok fått passningspoenget, samt et poeng for mestvinnende. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Føler Gerrard vikrelig har tatt en Pirlo i år, bare at han har gjort det gjennom en hel sesong. Han har ledet laget på en måte vi ikke har sett siden 08/09. På toppen av dette kan det hele krones med ligagull, samtidig som man markerer 25 år siden Hillsborough. Han har 13 mål og 11 målgivende, han har spilt langt flere kamper enn de siste sesongene(minus kanskje i fjor). Det hele i en ny defensiv midtbanerolle, og dette når alle trodde hans storhetstid var forbi. Hvorfor skulle han ikke være en kandidat til årets spiller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Vil ikke helt at Fulham skal rykke ned, så holder nok med de her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fulham og Sunderland får bli, cardiff, Norwich og Wba kan ryke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå