Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri skjønt meg på det å ha kåringer lenge før sesongen er slutt.

 

Fordi de har prestert i 34 serierunder. Ingenting kommer til å endre seg på de siste fire.

 

EDIT: Forøvrig helt tullete at Kompany får så mye skryt. Har hatt en helt average sesong.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Selfølgelig kan det endre seg i de siste serierundene. Agüero kan f.eks gå forbi Sturridge med antall mål hvis sistnevnte får måltørke, og antall mål er garantert noe av grunnen til at Sturridge kommer foran Agüero. Hvis man skal droppe de siste fire kampene kan man like gjerne fjerne de fire første, de har jo tross alt prestert i 34 runder uansett...

 

Ekstra spesielt blir det når man har spillere som Agüero som har slitt med skader og har få kamper, som blir fratatt ekstra fire kamper i en kåring (sier ikke nødvendigvis at Agüero skal foran Sturridge eller andre, så gidder ikke en diskusjon om det). I tillegg skulle man tro at de siste kampene av sesongen som faktisk blir de "viktigste" og avgjørende i en sesong for lagene faktisk skulle ha noe å si for en kåring.

 

Bortsett fra at mediene (spekulasjon fra min side) må ta kåringer når det er igjen 2-4 runder for å utnytte oppmerksomheten (garantert færre klikk på slike saker hvis de publiseres 1 uke etter serieslutt), er det ingen grunner til at man skal ta kåringen før serien er slutt. Uansett argumenter så er det bedre å ta det når serien er ferdigspilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Daniel: istedenfor å slenge dritt, fortell hvem du heller ville ha tatt serien om det hadde stått mellom oss og Everton. Og hvem du heide på når Utd ledet 4-2 mot Everton og hadde nærmest garantert serien året der City vant serien. Og fortell om du ble glad da Pienaar eller hvem det var scorte utligningsmålet som ga City initiativet videre.

 

Seriøst, du sa du skulle slutte å si det samme om og om igjen jo?

Lenke til kommentar

Unner ikke united en eneste ting. Gjør dette meg til en hykler? Selvfølgelig. ;)
Dog jeg surner ikke de gangene United vant serien, spesielt ikke om det var fortjent.
Feirer ikke, men tar det som det det er.

 

PS: Feiret ikke når Pinaar utlignet, men jeg lo. Ikke fordi everton scorte, men fordi united fuck'd it up.

Hadde det stått mellom Everton og United, så hadde jeg taklet United-gull bedre.
Everton skal få vinne enkeltkamper her og der(spesielt om det gnager Liverpool) men vinne titler? Nei, det vil jeg ikke se fra Everton.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Disse er nominerte til årets spiller:

Steven Gerrard, Liverpool.

Eden Hazard, Chelsea.

Adam Lallana, Southampton.

Daniel Sturridge, Liverpool.

Luis Suárez, Liverpool.

Yaya Touré, Manchester City.

 

Årets unge spiller:

Ross Barkley, Everton.

Eden Hazard, Chelsea.

Aaron Ramsey, Arsenal.

Luke Shaw, Southampton.

Raheem Sterling, Liverpool.

Daniel Sturridge, Liverpool.

 

Hvem mangler? Hvem burde ikke vært på listen(e)?

Personlig synes jeg ikke Daniel Sturridge burde vært på hovedlisten. Coleman istede for Sturridge.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke tatt ut sturrigde han har jo vært en fantastisk spisspartner sammen med suarez og scoret sinnsykt mye mål. Men, enig at det mangler en del forsvarere blandt annet: Coleman, Ivanovich/Terry, Koscielny, mv. Det er skam at det er bare midtbanespillere og spisser som er nominert, viser at de vektlegger mål/mål sjangser, assists over clean sheets.

Lenke til kommentar

Er det en kåring av årets tenåring i tillegg eller? Sterling vs Januzaj vs Barkley (som var tenåring på starten av sesongen) vs Gnabry osv. 24 år er for mye når årets unge spiller skal kåres, IMO.

Listen er feil, den er slik:

 

Årets unge spiller:

Ross Barkley, Everton.

Aaron Ramsey, Arsenal.

Luke Shaw, Southampton.

Raheem Sterling, Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...