Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsåvidt en seier for fotballen om Pool tar det foran City/Chelsea. Men dere kan banne på at jeg tar meg en ferie fra forumet i 3 mnd om det skjer.

 

Kommer til å feire om det skjer. At Liverpool vinner altså. At du forsvinner får man bare akseptere :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tyedlig at (enkelte) united-gutter ikke tåler sin egen medisin. Det har vi lært denne sesongen. Meget tøffe i kjeften når alt går på skinner for United, men etter en dårlig sesong så er de sårbare pusekatter som stikker ved første anledning.For å ikke snakke om de som starter å heie på byrivalen city i gullkampen, fysj.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jau, eg finner aldri noe av gamle innlegg her på forumet, men er rimelig sikker på at det var klare everton tendenser i Liverpool leiren når det stod mellom United og City. Da ville flere her inne tape mot City for å unngå at United vant.

 

Så Danielzu: er gjengen din virkelig så mye bedre? Og byrival? Sandnes/Stavanger er ikke med i PL, så hvorfor skulle egentlig eg ta det tungt om City vant? Liverpool er da en mye større rival for min del enn City noengang kommer til å bli.

 

Det som trekker kraftig ned for City i mine øyne er måten klubben drives på.

Lenke til kommentar

Njah, skal innrømme at hatet mitt har vokst meget denne sesongen.

 

Virker som om mange norske pool-fans gjerne har ligget i dvale, og formert seg i skyggen av sin storhet. Nå bryter de frem fra mørket og spyr dritt rundt seg. De verste eksemplene er gjerne kommentarfeltene til TV2, nettaviser ol. Hvor de hyller Agger som "Dagger" etter han har gjort en takling som muligens ødelegger karrieren til en motspiller, sikkert ikke noe han syntes er greit, men den representative pool-fansen er fornøyd.

Jeg vet jo innerst inne at det er ikke er en generell beskrivelse på fansen, og at det bare er en del av de. Men allikevel greier jeg ikke å skjule hvor ufattelig kvalm jeg blir til tider. Resten av fansen til de største klubbene begynner vel også å bli lei, så det er ikke bare United-fansen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes det er deres egne feil om det roames i kommentarfeltene i vg\tv2\dagbla osv.
Helt klart der de verste av de verste(fra ALLE supporterfaner, ikke bare Liverpool) hører hjemme.
Kanskje elitisk, men går an å velge hvor man oppholder seg. Ingen saklig diskusjon skjer i slike arenaer.
Alt for anonym for å få noe slikt til.

Lenke til kommentar

Synes det er deres egne feil om det roames i kommentarfeltene i vg\tv2\dagbla osv.

Helt klart der de verste av de verste(fra ALLE supporterfaner, ikke bare Liverpool) hører hjemme.

Kanskje elitisk, men går an å velge hvor man oppholder seg. Ingen saklig diskusjon skjer i slike arenaer.

Alt for anonym for å få noe slikt til.

 

Joa, som regel amper stemning etter kamper uansett arena tho. Kan arrestere meg selv der.

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke byrival-greia. Hadde jeg som VIF-supporter måtte velge hvem av RBK og LSK (grøss og gru) som skulle vinne ligaen, da hadde valget enkelt vært RBK. I sånne tilfeller er "byrival"-opplegget på sin plass. Men jeg skjønner ikke at man automatisk skal mislike et utenlandsk lag bare fordi det tilfeldigvis tilhører samme by som laget ditt.

 

Foruten laget har jeg absolutt ingen forhold til Manchester. Faktisk en av de kjedeligste engelskene byene jeg har vært i. Jeg misliker City for måten klubben har blitt drevet frem på de siste årene, ikke hvor de befinner seg på kartet. Samme med QPR og de astronomiske lønningene deres.

Lenke til kommentar

Mer usikker på bortekampene våre. Hull kommer nok til å ha et ekstra gir i og med at vi møtes i FA Cup finalen. Vil vel skremme oss litt.

Nja.. Er mulig vi kvesser noen klør, men Hull har en tendens til å bli utrolig tafatte. Arsenal skal og burde klare det, i alle fall i lørdagens kamp. Det kan hende vi er mer fokuserte på FA-cupfinalen, ikke minst fordi det er vår ene sjanse til å vinne noe, for PL og Europa vil vi nok ikke ha noen sjanse på, noen gang. Uansett spennende! Jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...