Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Englands squad mot Danmark. Ingen Karl Henry å se:

 

Ben Foster, Joe Hart, David Stockdale

 

Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Michael Dawson, Glen Johnson, Joleon Lescott, John Terry, Kyle Walker

 

Gareth Barry, Stewart Downing, Steven Gerrard, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young

 

Gabriel Agbonlahor, Darren Bent, Peter Crouch, Jermain Defoe, Wayne Rooney

 

På høy tid at Parker får prøve seg. Får håpe han faktisk får spilletid nå da. Skuff at Stockdale/Foster dytter ut Green..

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Vel, kan gi min mening på det (uten at det er fra offisiellt hold).

 

Kamptrådene skal modereres fordi de på lik linje med alle andre tråder på forumet er underlagt retningslinjene.

 

Når det er sagt så mener jeg at det bør være takhøyde i kamptråder, det vil si at når noen supportere går av hengslene fordi et lag de ikke liker taper og supporterene av det laget tar seg nær av det så sier jeg BOO FRIKKIN HOO. Vi er ikke ansvarlig for å være barnevakt for ungene, så lenge de ikke mobber eller skader hverandre. Det å gjøre narr av fotballaget deres havner (i mine øyne) ikke innunder det. Vel og merke så synes jeg dette bør gjelde i kamptråder og ikke klubbtråder (der burde unødvendig provosering og drittslenging modereres), da kamptråder på mange måter gjenspeiler stemninga i en fotballkamp og supporterene mens klubbtråder er et mer seriøst "safe haven".

 

Det skal nevnes at jeg ikke har noen spesielle preferanser i forhold til PL-fotball, men det er god underholdning. Så når folk går av hengslene fordi Man Utd endelig taper og Man Utd-supporterene blir sure pga. det så "so what?", tipper de har vært like blærete hver eneste runde når de har hatt en så god sesong som de har hatt (i forhold til andre storlag) og det er like surt for andre supportere selv om det ikke er like direkte.

 

Å bli provosert over at andre blir glade pga. ting i en konkurranse går deres vei er vel heller ekstrem hårsårhet.

 

It's football, deal with it!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Englands squad mot Danmark. Ingen Karl Henry å se:

 

Ben Foster, Joe Hart, David Stockdale

 

Leighton Baines, Gary Cahill, Ashley Cole, Michael Dawson, Glen Johnson, Joleon Lescott, John Terry, Kyle Walker

 

Gareth Barry, Stewart Downing, Steven Gerrard, Frank Lampard, James Milner, Scott Parker, Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young

 

Gabriel Agbonlahor, Darren Bent, Peter Crouch, Jermain Defoe, Wayne Rooney

 

På høy tid at Parker får prøve seg. Får håpe han faktisk får spilletid nå da. Skuff at Stockdale/Foster dytter ut Green..

 

Smått tøva å ikke ha med englands beste midtbanespiller akkurat nå.

Lenke til kommentar

Helt syk fotballdag i går, men Newcastle som stakk av som soleklare vinnere etter PL's beste andre omgang noensinne...i allefall veldig nørt.

Og at Wolves vant over ManUtd er også sykt digg. Om Torres senker Liverpool i kveld som blir fotballhelgen komplett.

 

Og at Barton ikke er tatt ut på landslaget er totalt tilbakestående. Mannen har vært ENORM i år.

Lenke til kommentar

Di Matteo relieved of duties

 

 

WEST Bromwich Albion have today relieved Head Coach Roberto Di Matteo of his duties and placed him on gardening leave with immediate effect.

 

This was the unanimous decision of the Football Club's Board of Directors in light of a worrying sequence of results which has seen the Club lose 13 of their last 18 games in all competitions, winning only three.

 

First-Team Coach Michael Appleton will assume control of first-team affairs whilst the Club considers all available options for a new Head Coach.

 

Chairman Jeremy Peace said: "This has been a tough decision but we, as a Board, believe it is the right one to give the Club the best possible chance of remaining in the Barclays Premier League.

Lenke til kommentar

Æsj. Kjipt for Di Matteo. Veldig likandes fyr. Det gjør det hvertfall lettere å sende West Brom ned.

 

Jævlig nervøs for kampen idag. Hater Birmingham så sykt nå, og håper vi knuser dem. Bra lag vi har hvertfall:

 

West Ham United: Green, Jacobsen, Reid, Tomkins, Bridge, O'Neil, Parker, Noble, Obinna, Keane, Piquionne

Subs: Boffin, Upson, Da Costa, Kovac, Sears, Cole, Ba

 

Så snart vi får Hitz og Collison tilbake fra skade, som erstattere for Kovac og Sears på den benken, da har vi et vanvittig bra lag. Spesielt med Upson/Da Costa og Hitz/Collison inn i førsteelleveren. Seier idag hadde vært så utrolig viktig. Så blir det borte mot West Brom neste uke. Enda en viktig match.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hvorfor er et 'Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United' (fremdeles) stengt?

Hårsåre manu moderatorer?

Litt spent på hvilke moderatorer du mener, med tanke på sisteinnlegget der? :)

 

Har du et problem med at tråden ikke er ryddet i kan du gjerne ta det opp på PM med noen, dette er feil sted.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har ikke peil på hva slags spiller joey barton er.

 

(Og ja, det er lov å kalle meg ignorant.)

 

Er et lite poeng her også - jeg er et produkt av media og hva de skriver og ikke skriver. Tipper barton ikke er den det skrives mest om i England om rent spill og kvalitet. Ergo blir han ikke med i underbevisstheten til ledelsen rundt det engelske landslaget..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...