Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Puster lettet ut, og jubler! Finale på gutta fra "Englands styggeste by", hvem skulle trodd det?

apropos hull; skal dit på søndag. gleder meg ikke for å si det sånn...

 

Hvorfor? Må da være ''bedre'' å se en hjemmekamp?

 

Har ikke mulighet å dra på tirsdag dessverre, så får nøye meg med Hull-borte. Har vært i Hull 2-3 ganger, og kan bekrefte at det er Englands styggeste by... :p Makan til drittsted skal du lenge lete etter!

Lenke til kommentar

Grattis med finaleplass, Samara! :)

Takk! :)

 

apropos hull; skal dit på søndag. gleder meg ikke for å si det sånn...

Lite fin by, ja. Skal nok dit en tur i slutten av mai selv (altså ikke fotballrelatert), men har fremdeles tilgode å se Hull hjemme på KC.

 

Har vært i Hull 2-3 ganger, og kan bekrefte at det er Englands styggeste by... :p Makan til drittsted skal du lenge lete etter!

It's never dull in Hull ;)

 

Hvordan ble du Hull supporter? Sporty lag å heie på.

Litt opposisjon mot resten av familien som heier på langt større og mer åpenbare lag hadde nok noe med det å gjøre, men jeg tror jeg rett og slett landa på at Hull var et kult lag. Null relasjon til byen i utgangspunktet. Jeg har vært Tigers-fan i mange år.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kom over denne her. Litt morsomt å se at Ferdinand koster fem ganger mer (enda mer om man justerer for inflasjon) enn Kompany, og Fellaini som var dyrere enn Yaya. Og Anderson som var dyrere enn Silva.

 

Hart 600k | De Gea 17.5m

Zabaleta 7,5m | Jones 17m

Kompany 6m | Ferdinand 30m

Yaya 24m | Fellaini 27,5m

Silva 24m | Mata 37m

Navas 14,9m | Nani 22m

Nasri 24m | Anderson 27m

Dzeko 27m | Rooney 32m

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier du at Ferdinand har vært et dårlig kjøp? Hele poenget var at å trekke frem City sine røverkjøp etc å sammenligne det blir rimelig usaklig. Sakho 3 ganger så dyr som Kompany. Downing dyrere enn Navas, Carroll dyrere enn Dzeko, Negredo og Jovetic. Johnson dobbel så dyr som Zabaleta. Aquilani var ikke billig han heller.

 

Som sagt, sånt blir bare teit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...