Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fotball hadde vært så mye bedre om skader ikke fantes.

Grin da.

 

 

Vet at skader har ikke en dritt å si for dere ettersom dere er like begredelige uansett med toppet lag eller ei og at dere er aldri med å kjempe om noe, men tro det eller ei så ødelegger det en hel del for andre lag. For eksempel for City idag og sesongen til Arsenal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På tide at filming/juksing blir straffet i retroperspektiv. Ufattelig hva enkelte spillere kan slippe unna med. Ikke bare gjør det jobben for dommerne vanskeligere, men det ødelegger også sporten. Tre kamper utestengelse så hadde nok spillere som Suarez og Sturridge tenkt seg om to ganger før de tar svanestupet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes det er direkte morsomt at enkelte klager på skader for city. Vi snakkes kjøpelaget nummer en som har tropp nok til å spille i to ligaer. Har bedre dekning enn one call og greier.

Lenke til kommentar

BR hadde passet perfekt i La Liga! Kanskje ta over RM og ta med seg Suarez? Alle spillerne har stort filme-potensiale, og jeg vet at Brendan kan få det beste ut av de.

 

Suarez filmet mer før Rodgers tok over. Nå må du snart gi deg, BS. Du setter alle andre Arsenal-supportere her inne i et dårlig lys med slike innlegg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

BR hadde passet perfekt i La Liga! Kanskje ta over RM og ta med seg Suarez? Alle spillerne har stort filme-potensiale, og jeg vet at Brendan kan få det beste ut av de.

 

Suarez filmet mer før Rodgers tok over.

 

Det bryr jeg meg fint lite om. Klarer ikke respektere managere som tillater filming. Pulis er flink med dette og gir bøter hvis spillerne filmer. Synes det burde vært FA som delte ut disse bøtene.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ditto det Le Prof sier.

 

--

 

Liverpool vinner nok ligaen nå. Litt bismak siden min far er Liverpool-fan og lo av meg når jeg før jul hintet til at kanskje det skulle gå vår vei i år. Også blir det faen meg hans tur.

Pulis er flink med dette og gir bøter hvis spillerne filmer.

Pulis for Arsenal da eller...? Lol!

Lenke til kommentar

Synes det er direkte morsomt at enkelte klager på skader for city. Vi snakkes kjøpelaget nummer en som har tropp nok til å spille i to ligaer. Har bedre dekning enn one call og greier.

Det er jo helt feil, har du i det hele tatt sammenliknet troppen til chelsea, city og liverpool feks? Det er jo helt forbløffende at slike myter eksisterer. Enda morsommere og ironisk er det at dommeren står i fokus i dag etter alt gnåle ditt om dommerhjelp til andre lag. Kanskje enkelte bør lese seg litt opp å gjøre jobben selv i stedet for å sluke alt rått som blir skrevet som "fakta" på forumet. For det du skriver nå er regn løgn.

 

Men det lite å si på skadene i dag, det var overhode ikke avgjørende. Rett og slett fantastisk at liverpool by nå mest sannsynlig får to lag i champions league og en premier league vinner. Liverpool overtar for manchester! Det er ikke allverden forandring i premier league, det er forsatt lagene med penger som vinner og dominerer, men liverpool har ikke vunnet på en stund så det det mest spennende vi kan håpe på. Egentlig er jeg mest imponert over everton viss det holder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

BR hadde passet perfekt i La Liga! Kanskje ta over RM og ta med seg Suarez? Alle spillerne har stort filme-potensiale, og jeg vet at Brendan kan få det beste ut av de.

 

Suarez filmet mer før Rodgers tok over.

 

Det bryr jeg meg fint lite om. Klarer ikke respektere managere som tillater filming. Pulis er flink med dette og gir bøter hvis spillerne filmer. Synes det burde vært FA som delte ut disse bøtene.

 

 

Pulis, ja. Bra du bruker han som et eksempel, da han roset Shawcross og mente han ikke gjorde noe galt i fotknekken han tok på Ramsey.

Endret av .AN.XVIII.IV:.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

BR hadde passet perfekt i La Liga! Kanskje ta over RM og ta med seg Suarez? Alle spillerne har stort filme-potensiale, og jeg vet at Brendan kan få det beste ut av de.

 

Suarez filmet mer før Rodgers tok over.

 

Det bryr jeg meg fint lite om. Klarer ikke respektere managere som tillater filming. Pulis er flink med dette og gir bøter hvis spillerne filmer. Synes det burde vært FA som delte ut disse bøtene.

 

 

Pulis, ja. Bra du bruker han som et eksempel da han roset Shawcross og mente han ikke gjorde noe galt i fotknekken han tok på Ramsey.

 

 

Hvordan er det på noen måte relevant? Hater Pulis og den kyniske fotballen hans, men han håndterer filming veldig bra. Har aldri rost han for noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...