Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper fortsatt vi tar en risk på Balotelli i sommer for å si det sånn. Eneste klassespissen som er tilgjengelig.

 

Har sagt det i flere år at jeg tror han blir en "late bloomer". Er fortsatt bare 23 år og hvis man klarer å tappe 80% av potensialet hans ville han fortsatt vært en fabelaktig spiller og betydelig bedre enn Giroud og Sanogo for å si det slik.

 

En risiko er det for at han kødder det til, men jeg mener at fordelene hvis han skjerper seg og konsentrer seg om fotballen er betydelig høyere enn ulempene i mine øyne.

 

Giroud og Sanogo er hvertfall ikke i nærheten av nivået for hva en spissduo for Arsenal burde ligge på.

Lenke til kommentar

Håper fortsatt vi tar en risk på Balotelli i sommer for å si det sånn. Eneste klassespissen som er tilgjengelig.

 

Har sagt det i flere år at jeg tror han blir en "late bloomer". Er fortsatt bare 23 år og hvis man klarer å tappe 80% av potensialet hans ville han fortsatt vært en fabelaktig spiller og betydelig bedre enn Giroud og Sanogo for å si det slik.

 

En risiko er det for at han kødder det til, men jeg mener at fordelene hvis han skjerper seg og konsentrer seg om fotballen er betydelig høyere enn ulempene i mine øyne.

 

Giroud og Sanogo er hvertfall ikke i nærheten av nivået for hva en spissduo for Arsenal burde ligge på.

 

Det er helt kritisk. De to hadde ikke vært blant de beste spillerene i noen av lagene i topp 10.

 

Det er helt sykt at vi ikke har klart å erstatte RvP på snart 2 sesonger og i stedet må leve med 2 absolutte middelmådigheter. Blir rimelig irritert om Giroud er førstevalget neste sesong. Alt tyder på at han blir det når vi linkes til denne Drmic og han der iraneren. Kan garantere at de to ikke vil erstatte Giroud i køen.

Lenke til kommentar

Mange ord, likevel så liten betydning. Du driver å valser rundt temaet som var Arsenal's fremtid kontra Tottenham sin. At dere har reist dere siden starten av 90 er ingen tvil, men dere mangler det lille ekstra for å ta det siste steget. Dere stagnerer rundt europaliga-plassene, og det kommer dere til å fortsette å gjøre så lenge dere har et inkompetent styre. Klarer ikke se hvordan neste sesong skal bli annerledes, eller sesongen etter der. Samtidig som dere styrkes, så styrkes andre lag også. Etterhvert kommer flere av spillerne deres til å reise og jeg tror dere kommer til å få det vanskeligere. Når den nye stadionen kommer skal dere få det like vanskelig som vi hadde det, om ikke vanskeligere.

 

Med Arsenal derimot har vi endelig råd til å beholde våres beste spillere. Wenger er allerde godt i gang med å bygge et nytt vinnerlag, og vi har stor mulighet til å endelig bryte trofébarrieren i år.

 

Fremtiden ser definivt lysere ut for oss enn for dere.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...