knipsolini Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Faen at vi ikke signerte Eriksen. Uansett, meget sterkt av Cardiff! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Triste greier. Sanogo har muligheten til å bli svært god. Kommer seg ofte i gode posisjoner og har fart, høyde og styrke. Må dog jobbe med touchen sin og avslutningene. Håper på Drmic i sommer. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Håper fortsatt vi tar en risk på Balotelli i sommer for å si det sånn. Eneste klassespissen som er tilgjengelig. Har sagt det i flere år at jeg tror han blir en "late bloomer". Er fortsatt bare 23 år og hvis man klarer å tappe 80% av potensialet hans ville han fortsatt vært en fabelaktig spiller og betydelig bedre enn Giroud og Sanogo for å si det slik. En risiko er det for at han kødder det til, men jeg mener at fordelene hvis han skjerper seg og konsentrer seg om fotballen er betydelig høyere enn ulempene i mine øyne. Giroud og Sanogo er hvertfall ikke i nærheten av nivået for hva en spissduo for Arsenal burde ligge på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Håper fortsatt vi tar en risk på Balotelli i sommer for å si det sånn. Eneste klassespissen som er tilgjengelig. Har sagt det i flere år at jeg tror han blir en "late bloomer". Er fortsatt bare 23 år og hvis man klarer å tappe 80% av potensialet hans ville han fortsatt vært en fabelaktig spiller og betydelig bedre enn Giroud og Sanogo for å si det slik. En risiko er det for at han kødder det til, men jeg mener at fordelene hvis han skjerper seg og konsentrer seg om fotballen er betydelig høyere enn ulempene i mine øyne. Giroud og Sanogo er hvertfall ikke i nærheten av nivået for hva en spissduo for Arsenal burde ligge på. Det er helt kritisk. De to hadde ikke vært blant de beste spillerene i noen av lagene i topp 10. Det er helt sykt at vi ikke har klart å erstatte RvP på snart 2 sesonger og i stedet må leve med 2 absolutte middelmådigheter. Blir rimelig irritert om Giroud er førstevalget neste sesong. Alt tyder på at han blir det når vi linkes til denne Drmic og han der iraneren. Kan garantere at de to ikke vil erstatte Giroud i køen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har ikke vært overvettes imponert av Sanogo jeg har sett han spille. Ser ut til å mangle målteft. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Henry var ikke særlig målteft de første kampene han heller. La Wenger få jobbe en stund med gutten så blir han nok god skal du se. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Giroud må faen meg jekke ned den ekle sveisen. Den ødelegger aerodynamikken aka. flyten i spillet hans noe sinnsykt mye. Hvor høy er sveisen? 15 cm? Lenke til kommentar
Populært innlegg Snurreleif Skrevet 13. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Vi er ihvertfall på rett vei. Kan ikke si det samme om tottene. Nei å falle fra første-plass til fjerde kalles vel progresjon det i Woolwich! Lettere å svelge 5-6 plass når den realistiske målsettingen er topp 4, enn fjerde-plass etter å ha ligget på første halve sesongen Skadene ødela for oss. Får vi orden på skadene er vi sterke tittelutfordrere. Vi har også enormt med penger og vi har betalt gjelden for Emirates. Første halvdel av denne sesongen var bare en forsmak på det som kommer. Klarer fint å svelge 4. plass + FA cup ettersom jeg var i tvil om vi i det hele tatt kom til å få CL plass før sesongen begynte. For Spurs har ikke vært skadepreget i år? Chiriches, Vertonghen, Sandro, Capoue, Kaboul, Rose, Walker, Soldado, Paulinho, Townsend (ikke at det var et stort tap..), Dembelè, Chadli, Sigurdsson og Lamela har på et eller annet tidspunkt vært ute i mer enn 2 eller 3 kamper. Chiriches, Sandro, Kaboul, Dembelè, Paulinho og Lamela f.eks hadde en god flyt rett før de ble skadet, og har aldri helt kommet seg etter de. Man kan latterligjøre kjøpene våre, men fakta er at hadde vi ikke investert i disse spillerne kunne situasjonen vært enda styggere, da de nye ervervelsene har gjort at vi kan ha gode nok erstatninger i posisjoner som f.eks sentral midtbane. Men man ser jo hvor mye vi savner Walker og Vertonghen i det defensive. At dere har mye penger og har betalt gjelden deres er et litt morsomt argument å få høre etter alle disse tiradene fra Woolwich-supporterne i år om hvor flinke dere er til å unngå å ødsle med penger. Tror jeg vet om ihvertfall 2-3 av dere her inne som ikke bryr dere om hvor mye penger dere har, når dere ikke evner å bruke de. At du var i tvil om dere ville klare fjerde-plass før sesongen ser jeg på som et latterlig forsøk på å "jekke ned" forventningene, da du gang på gang har uttalt at Wenger og Arsenal så og si har "dibs" på fjerde-plassen. Skrev du ikke noe slikt til Benbjo da han uttrykte en viss frykt for at Everton skal tukte dere for plassen? Nei så bastant som du pleier å være på at Woolwich er best, ingen protest, og at alt som går mot dere er uflaks så har jeg null tro på at DU ikke forventet CL-plass før sesongstart. Kan desverre ikke se en lysere fremtid for Tottenham. Laget deres er eksperter på å ødelegge for dere selv, og styret deres er en gjeng med idioter. Det viser de gang på gang. Senest da de sparket AVB og ga jobben til Sherwood. Fremtiden ikke så mørk ut som du vil ha det til, til tross for ansettelsen av Sherwood, siden vi har en ny stadion på vei samt at vi viser vilje til å investere. Akademiet vårt huser flere meget gode talenter, mange av de på utlån, som f.eks Tom Carroll, Alex Pritchard, Nabil Bentaleb, Jonathan Obika, Veljikovic o.s.v. Lloris har så vidt jeg husker underskrevet en kontrakts-forlengelse, Eriksen ser fremover med klubben, og flere av de nye spillerne bl.a. Soldado viser fighter-vilje. De få jeg er ganske så sikker på drar til sommeren, med mindre vi får inn en profilert manager som kan overtale de til å bli, er Vertonghen, Capoue, og muligens Sigurdsson. At vi er eksperter i å ødelegge for oss selv er forsåvidt sant, men siden starten av 90-tallet har vi sakte men sikkert ødelagt mindre og mindre for oss selv, et år om gangen, og etter at ENIC tok over klubben har vi, til tross for manager-byttene, lagt sten på sten for å danne en ny grunnmur og bli etablert i den øvre halvdelen av tabellen. Flere av spillerne deres kommer til å reise, og det er nok ikke en særlig attraktiv klubb å reise til. Første del har jeg allerede svart på, og det du skriver på slutten ble vel motbevist i sommer. At vi klarer å hente spillere som Vertonghen, Lloris, Eriksen, Paulinho, Soldado og Holtby uten CL-spill, beviser vel langt på vei at det finnes spillere der ute som er utrolig gode, og samtidig villige til å spille for en klubb som ikke kan garantere Champions League. Er vi helt der oppe når det kommer til attraktivitet? Nei, men det holder ikke å være attraktiv som klubb hvis man ikke viser vilje til å investere eller tar sjanser. Hvis vi skulle "rykke tilbake til start" har vi ihvertfall tatt sjansen, det eneste jeg savner nå er litt stabilitet. "Det blir verre før det blir bedre" er et ordtak. Vi har vært gjennom det "verre", det har ikke dere. Nehei? Nå viser du jo bare hvor historieløs du er om Tottenham sin progresjon siden starten av 90-tallet. Klubben var en hårsbredd unna å bli slått konkurs, og det var kun en stygg mann med et søtt navn, som tilfeldigvis er en av verdens rikeste menn, samt Spurs-supporter, som sørget for at klubben fikk midlene de trengte for å ro seg tilbake til land. Lord Sugar er ikke en person mange Spurs-supportere husker med glede, men på samme måte som Storbritannia trengte Margaret Thatcher og hennes jernhånd, trengte Spurs en økonomisk stabilitet mer enn noe annet. Da fikk vi bare tåle de merkelige og frustrerende sidene ved Lord Sugar. For til tross for at vi startet bra på starten av 90-tallet, så var det begynnelsen på en lang og tøff tid i nedre halvdel av tabellen, og starten på "Manager-Go-Round'en" vår. Det er først fra ca 2007/08 at man kan si Tottenham begynte å etablere seg igjen, og med mindre du synes 6-7 år er vanvittig mye for en klubb som har vært såpass langt nede, så tar du rett og slett feil. Det er en grunn til at det er en "greie" om hvor mange hjerteanfall man har fått av Spurs, at Spurs gjør deg til en alkoholiker osv osv, for andre klubber er disse sitatene spøker, i Spurs er det knallhard sannhet. Ja og ikke glem at vi skulle få Champions League-kvalik, men grunnet to lag som fortjener å råtne i all evighet, så mistet vi sjansen vår. Denne regelen ble selvfølgelig endret året etter at den rammet oss, men nei da, Spurs kan ingenting om smerte eller uflaks, kun "stakkars" Arsenal som i samme tidsperiode har tatt flere ligatitler, hatt "The Invincibles" og slått rekorder grunnet en fransk herremann med boblejakke. Blir som å sitte i en Mercedes og sippe over at læret i setene ikke tåler Latté-søl, samtidig som selungen til en fattig inuitt blir trampet ihjel av John Terry. Måtte svare nå som jeg endelig fikk satt meg ved PCen og ikke er på jobb! Endret 13. april 2014 av Snurreleif 11 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Mange ord, likevel så liten betydning. Du driver å valser rundt temaet som var Arsenal's fremtid kontra Tottenham sin. At dere har reist dere siden starten av 90 er ingen tvil, men dere mangler det lille ekstra for å ta det siste steget. Dere stagnerer rundt europaliga-plassene, og det kommer dere til å fortsette å gjøre så lenge dere har et inkompetent styre. Klarer ikke se hvordan neste sesong skal bli annerledes, eller sesongen etter der. Samtidig som dere styrkes, så styrkes andre lag også. Etterhvert kommer flere av spillerne deres til å reise og jeg tror dere kommer til å få det vanskeligere. Når den nye stadionen kommer skal dere få det like vanskelig som vi hadde det, om ikke vanskeligere. Med Arsenal derimot har vi endelig råd til å beholde våres beste spillere. Wenger er allerde godt i gang med å bygge et nytt vinnerlag, og vi har stor mulighet til å endelig bryte trofébarrieren i år. Fremtiden ser definivt lysere ut for oss enn for dere. Endret 13. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hvorfor er bildet halvert? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 For min sin del vipper han bare mellom de to øverste. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hos meg vipper han mellom 4. og 5. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Flau piping på Anfield, HVER GANG City har ballen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Er da nesten slik på samtlige arenaer da? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fysatan så flaks. En Kompany som ikke er helt fit, Aguero akkurat tilbake fra skade og Yaya ut etter 18. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Ja. Det kalles flaks. Helvete Endret 13. april 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fotball hadde vært så mye bedre om skader ikke fantes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå