Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Dette har vært en helt syk runde så langt. 4-4 mellom Castle og Arsenal hadde toppet kaka. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Holy shiiiiit, beckfooord 4-3! Fortjent. Og Wigan - Blackburn ble også nettopp 4-3 med Blackburn redusering, etter 82 min! Craazy runde, har lyst å se Blackpool og Wigan kampen litt nå men de vises jo ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Shit da, 5-3, Saha Endret 5. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Omg, 5-3 nå. Fy faen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hot daaamn Saha er on fire, 5-3, Saha, 4. målet hans, og har egentlig puttet 5 i dag! Synd for ham at pga. en helt ræva dommer så får han ikke komme med på den listen av spillerne som har puttet 5 mål i en PL kamp. Menmen, utrolig drøyt av ham allikevel! Creds til han! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 MÅ bare få med meg Fotball First på Sky Sports i kveld. MANGE syke kamper denne runden! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Faeeeen... 2-1 Spurs, Krancjar av alle, siste minutt... jaja, dårlig for Chelsea så det er greit. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fy faen så genialt!! Kranjcar som jeg har etterspurt hele sesongen kommer inn å setter den 3 min på overtid. Og Arsenal spiller uavgjort etter å ha ledet 4-0 For en kveld!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Dette har vært en helt syk runde så langt. 4-4 mellom Castle og Arsenal hadde toppet kaka. Toppet kaka! Haha, for en RÅ andreomgang! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 38 mål på 7 kamper, deriblant 8 straffer. Over 5 mål i snitt pr. kamp. Gotta love Premier League Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 3 mål eller mer i hver eneste kamp og 38 mål tilsammen! Newcastle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fotball blir simpelthen ikke bedre enn dette! Jeg hadde trodd at lørdagen skulle bli et antiklimaks i forhold til Chelsea - Liverpool, men dette skal det bli vanskelig å toppe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Første gang i Premier Leagues historie at noen har hentet inn en firemålsledelse. Newcastle skriver historie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Sånn at dere vet det. Noen på toget har fjertet noe så jævlig at jeg snart havner i koma. Takk for alt. RIP. Synd du ikke fikk sett kampen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jesus tittyfucking christ for en PL-runde så langt. Den ene syke kampen etter den andre i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sånn at dere vet det. Noen på toget har fjertet noe så jævlig at jeg snart havner i koma. Takk for alt. RIP. Synd du ikke fikk sett kampen. Skal lastes ned gitt. Føffaen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er forbanna og lei meg for at jeg måtte jobbe i dag..har jo gått glipp av sesongens PL-runde hittil - fy faen for noen mål og for noen snuoperasjoner! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Prikken over ien blir om Liverpool vinner over Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå