Snurreleif Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Nesten vært bedre å stille uten forsvars-rekke. Endret 7. april 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ikke noe poeng i å lede de 37 første rundene i PL når noen andre topper etter runde 38. Og ja jeg tror fortsatt ikke at Liverpool kommer til å lede etter siste serierunde. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Vet det. Men er trist hvordan sesongen har snudd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ikke noe poeng i å lede de 37 første rundene i PL når noen andre topper etter runde 38. Og ja jeg tror fortsatt ikke at Liverpool kommer til å lede etter siste serierunde. Var vel ikke det som var poenget med posten. Heller det at det er trist for en Arsenal-supporter å se at de var så lenge på topp og nå har falt helt av. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hørte rykter om at hottentottene scoret mål i går. Hvor mange straffespark var involvert? Lenke til kommentar
Populært innlegg Snurreleif Skrevet 8. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2014 Hørte rykter om at hottentottene scoret mål i går. Hvor mange straffespark var involvert? 12 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Slutt å stjele profilbildene mine fra facebook Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Hva er årets lag til folk? Mitt: Szczesny Coleman - Cahill - Koscielny - Shaw Toure - Ramsey Hazard - Rooney - Silva Suarez Benken: Howard, Lallana, Sturridge, Kompany, Sterling, Sagna, Baines. Manager: Brendan Rodgers Endret 8. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Useriøst å ta med Ramsey når han har vært ute så lenge. Gerrard f.eks. har vært skadefri og mye bedre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Mertesacker > Kompany denne sesongen. Enig i at Ramsey har mistet for mange kamper til å være foran f. eks. Gerrard i køen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Matic har vært utrolig etter at han kom i Januar. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Useriøst å ta med Ramsey når han har vært ute så lenge. Gerrard f.eks. har vært skadefri og mye bedre. Ramsey var bedre enn Gerrard når han spilte. Vurderte å ikke ta han med siden han har vært så lenge ute, men basert på ca. halve sesongen han har spilt var han helt fantastisk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Kun 18 kamper i ligaen gjør at han automatisk blir diskvalifisert i mine øyne. Føler at en spiller på "årets lag" må ha vært involvert i minst 26-28 kamper. Ellers er det vel liten tvil om at hvis Ramsey hadde fortsatt i samme tempo som han gjorde før han ble skadet at han hadde tatt plassen på midtbanen der ved siden av Touré. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er bare min mening. Dere er velkommen til å lage deres eget årets lag. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Morsom statistikk under Matchball #6 fra Matchball Mandag. Suarez bruker 0,20 sekunder fra ballen treffer hånden til å rope på straffe. Det er en forbedring på 0,08 sekunder siden han ropte på straffe mot Man United tidligere. 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Suarez har en "spidey sense" når det gjelder syting. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kjapp i hodet og ikke barre bena den karen ser du Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bitre Arsenalsupportere som er redd United skal gå forbi de Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Suarez er en meget smart spiller. Sikkert ikke mange som har skjønt det ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå