Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Alle er ikke ''riktige'' men majoriteten er. Enkelttilfelder kan du sikkert finne frem. Noen vil jeg være enig i(sturridge vs manchester united) andre uenig i(Sterling vs stoke). Den i dag har jeg ærlig tatt ikke studert nøye nok enda. Av natrulige årsaker(feiring av høyt nivå) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Etter å ha sett reprisen grundigere fra TV2 studio, var straffen ikke så billig som jeg først antok den var. Enig med Thorstvedt, helt klar straffe. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Lag i medgang får oftere straffer. Samme som at lag i medgang ofte skyter stang inn istedenfor stang ut, mens lag i motgang vice versa osv. Dommere er egne selvstendige mennesker. Skjønner ikke hvorfor medvind skal påvirke straffeavgjørelser. Det som er hvertfall sikkert er at andre lag blir urettferdig behandlet med tanke på hvor mange straffer Liverpool får, og hvor lite de får. Hvorfor det er sånn vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Blir uansett for dumt å klage på dommeren idag når han var like snill med West Ham på deres mål og straffe nummer en var soleklar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Enig. Forøvrig så har begge Scouse-lagene en seiersrekk på gang. Det er sjelden vare. Endret 6. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Se der ja. Klart og tydelig. Tipper de andre holder kjeften sin igjen nå. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Han var på ball først var han ikke? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Ja, det var han. Det har aldri vært noen tvil om at han tok spilleren. Det så man jo klart og tydelig på alle de femten reprisene. Endret 6. april 2014 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Se der ja. Klart og tydelig. Tipper de andre holder kjeften sin igjen nå. Skal ikke si noe om situasjonen siden jeg hverken har sett den eller bryr meg nevneverdig, men å dømme noe utifra et stillbilde? Haha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Straffesituasjonene. Så får folket bestemme selv hva de mener. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Den sisten er ikke straffe, men kan skjønne at dommeren blåser fra den vinkelen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fra en annen vinkel: http://a.pomf.se/ufdibj.webm Keeperen er klart på ball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva i helvette?! Chris Hughton sparket som Norwich-sjef! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva i helvette?! Chris Hughton sparket som Norwich-sjef! What? For en elendig avgjørelse rett før kampen av overlevelsen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Som forventet dessverre. Synd han ikke har fått det til i Norwich. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fra en annen vinkel: http://a.pomf.se/ufdibj.webm Keeperen er klart på ball. So? Flanagan er klart igjennom med ballen hvis han ikke blir tatt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Han er på ball og tar spiller... SOSOSOS? Klar straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå