sector Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Synd å si det, men etterhvert som tida har gått etter nyttår har eg blitt mer og mer overbevist om at Arsenal ikke fortjener 4.plassen, og CL-spill neste sesong. De er rett og slett ikke gode nok pr dags dato. Rundt juletider eller rett etter ledet vel Arsenal sesongen med rimelig bra margin til mitt lag, Liverpool. Etter at kampene idag er ferdige kan Liverpool ha 14 poeng mer enn Arsenal. Det tyder hvertfall på at Arsenal ikke har vært gode. Men Everton er i støtet for tiden, det ser ut som de kan få sin 5. seier på rad idag. Og da er de bare ett poeng bak Arsenal. Kanskje det kan bli mye CL-spill på Merseyside neste sesong...? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har noen lag ligget så bra an, men implodert så til de grader tidligere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Liverpool i 09, manchester United i 2011\2012 osv Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Newcastle i 95/96-sesongen. Ledet serien med 12 poeng i januar, og kollapset i februar. Endret 6. april 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 United når City vant serien Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Når det er bare Monreal man har i ryggen går det fint å leke seg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Virker ikke som dommerne helt har bestemt seg om de vil at City skal vinne eller om de vil at Liverpool skal vinne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Er det bare meg, eller får Liverpool noe helt ekstremt med straffer? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det er faktisk helt vanvittig hvor mange straffer Liverpool får. Noe er nødt til å bli gjort med denne partiskheten til dommerne. Lag som for eksempel Cardiff har ikke fått en eneste straffe denne sesongen uansett hvor mange ganger de blir felt innenfor 16-meteren, mens Liverpool får hver eneste gang. Ikke kom med det tøvet at det er fordi de spiller rask og en-touch-fotball. De er ikke det eneste laget som gjør det, men likevel får de langt fler enn alle andre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fatter ikke hva du snakker om! Eller jo det stemmer Den første syns jeg var grei, den andre straffa syns jeg var feil. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Straffekongene suser videre Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fatter ikke hva du snakker om! Eller jo det stemmer Den første syns jeg var grei, den andre straffa syns jeg var feil. Ja, det er riktig at enkelte straffer er fult fortjente, men kan du fortelle meg hvorfor ikke andre lag får straffer når de fortjener det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Lag i medgang får oftere straffer. Samme som at lag i medgang ofte skyter stang inn istedenfor stang ut, mens lag i motgang vice versa osv. Endret 6. april 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 11 straffer har de vel fått på 33 kamper. Nesten så Mourinho burde få igang "flokk-filosofien" i Chelsea også. Om hele laget konstant sutrer på hver avgjørelse blir man ofte belønnet. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har en følelse på at det ikke går min vei i morgen heller. Nervepirrende!! Det håper ikke vi, heller. Oi sann, det gikk visst min vei i dag allikevel gitt. Synd for deg/dere 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Lag i medgang får oftere straffer. Samme som at lag i medgang ofte skyter stang inn istedenfor stang ut, mens lag i motgang vice versa osv. Dommere er egne selvstendige mennesker. Skjønner ikke hvorfor medvind skal påvirke straffeavgjørelser. Det som er hvertfall sikkert er at andre lag blir urettferdig behandlet med tanke på hvor mange straffer Liverpool får, og hvor lite de får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Er nok ikke partiskme, men lag i flyt får (riktige)straffer hyppigere enn lag som sliter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Riktige og riktige.. Den andre straffen i dag var billig, den på OT (som riktig nok Lampard light bommet på) var ren filming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå