kloffsk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på om Mensah er smart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Nei, men han er veldig humørsyk. Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, Colo spiller likevel! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fantastisk kjemping av Stoke! Utrolig underholdende de siste 15 min nå. Hjelper sinnsykt for Tottenham. Go Carew!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var vel faktisk Huth som var sist på den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Måltyver teller ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Carew scorer to perlemål i denne kampen, gitt... Passer bra til Stoke sin fotball, egentlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sånn at dere vet det. Noen på toget har fjertet noe så jævlig at jeg snart havner i koma. Takk for alt. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, så jævlig av Stoke. Første målet er offside og det andre målet er offside, hands og enda en offside. Stygt lag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, Stoke sin feil at dommeren ikke ser det. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, så jævlig av Stoke. Første målet er offside og det andre målet er offside, hands og enda en offside. Stygt lag. Stygg dommer.. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Stygt lag. Dårlig dømming. Dersom du finner en spiller som roper OFFSIDE etter at han har skåret et mål så skal du få et drops av meg. Selv ikke Arne Larsen Økland ville gjort noe sånn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, er dere helt fjolls eller? Det er ikke snakk om at jeg legger skylda på Stoke for å ikke skrifte til dommeren etter offsidemål. Stoke har et forbanna trist lag, med kastene til spyd-Rory som krone på verket. Stygt lag.c Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Må si meg enig med Niko. Stoke er et drittlag, alltid vært. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Dårlig dømming. Dersom du finner en spiller som roper OFFSIDE etter at han har skåret et mål så skal du få et drops av meg. Selv ikke Arne Larsen Økland ville gjort noe sånn. Di Canio kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=EWdf5ZLbtYo 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bytte til kun kvinnelige linjedommere? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Tevez scorer på hans bursdag Edit: Det ble til slutt 3 mål på jubilanten i 1. omg. Ekte hatrick altså. Endret 5. februar 2011 av tjotr Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Everton - Blackpool er HELT SYK. Skru over gutta Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvor kan vi se den da? Saha 3-3, han skulle faktisk hatt 4 mål i dag... scorte et bra mål mot slutten av 2. omgang, men ble annulert fordi dommeren som heter friendly ikke kan FORDEL-regelen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 4-3 nå, keepern til Blackpool blør fra skallen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå