Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De er i god form, så absolutt, men det er vi også. I tillegg er kampen om 1 måneder. Så mye som kan skje inntil da. Er Chelsea heldige og vi har 4 poeng på Liverpool så er resultatet i den kampen også mindre viktig.

Å tape 0-1 mot Villa er ikke hva jeg kalle god form. Å vinne 6 kamper på rad derimot.

Lenke til kommentar

 

De er i god form, så absolutt, men det er vi også. I tillegg er kampen om 1 måneder. Så mye som kan skje inntil da. Er Chelsea heldige og vi har 4 poeng på Liverpool så er resultatet i den kampen også mindre viktig.

Å tape 0-1 mot Villa er ikke hva jeg kalle god form. Å vinne 6 kamper på rad derimot.

 

 

Se kampen litt i perspektiv også. Mye tull fra en viss tulling som gjorde det vanskelig. Selv om vi slår et begredelig Arsenal 6-0 så er det vel ikke akkurat mega imponerende å slippe inn 3 mot Cardiff heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Slapp inn 3 mot Swansea, Hull og Fulham også, men så lenge vi netter flere mål så er det lite å si på det egentlig.

Sier ikke at Liverpool er toppfavoitter over City\Chelsea for det er de ikke. Men fy faen så jevnt det kan bli!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ved tanke på Mr. BS track record så hadde jeg følt meg tryggere om han håpte på City. :p

Men synes det er trivelig at flere håper på Liverpool-gull. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor skulle Ole Gunnar bry seg? Han har virkelig mer enn nok på tallerken fra før.
Helt fair at han har full fokus på nedrykks-dramaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...