Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale en fotballpub i Oslo? Gjerne en grei øl-pris, og ikke minst at det er plass og TVer til at man faktisk får sett kampen. Det er veldig sjeldent at jeg ser kamp på pub, men jeg regner med at det kan bli ganske fullt når Chelsea - Arsenal spilles.

Grei ølpris i Oslo? Hah!

 

Du bør hvertfall holde deg unna de typiske stedene der alle går. Typisk langs Karl Johan.

 

Mener at Dirty Cow viser PL, men tror de bare har en Tv eller to. Rimelig øl og de har ikke Ringnesskvip.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en fotballpub i Oslo? Gjerne en grei øl-pris, og ikke minst at det er plass og TVer til at man faktisk får sett kampen. Det er veldig sjeldent at jeg ser kamp på pub, men jeg regner med at det kan bli ganske fullt når Chelsea - Arsenal spilles.

 

Blir nok ganske fullt overalt man går tror jeg. Det er en pub på Kiellands plass som viser PL og det pleier ikke å være så mye folk der, prisene vet jeg derimot ikke så mye om

Lenke til kommentar

Mulig jeg husker feil, men Dirty Cow er vel der Chelsea supporterne i Oslo holder til. Kanskje greit å vite om man er på den røde siden i det oppgjøret. Ville sjekket chelsea.no var jeg deg. :)

 

Edit: Du var Liverpool supporter ja. Jaja. :p

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Grei ølpris i Oslo? Hah!

 

Du bør hvertfall holde deg unna de typiske stedene der alle går. Typisk langs Karl Johan.

 

Mener at Dirty Cow viser PL, men tror de bare har en Tv eller to. Rimelig øl og de har ikke Ringnesskvip.

 

 

Grei eller rimelig ølpris, tomato tomato (den funker dårlig skriftlig gitt :p ). Billig øl finnes ikke i Norge, men det er ganske store forskjeller på ølprisene i Oslo, avhengig av om man er på Aker Brygge eller Grønland. Men uansett takk for tips.

 

Mulig jeg husker feil, men Dirty Cow er vel der Chelsea supporterne i Oslo holder til. Kanskje greit å vite om man er på den røde siden i det oppgjøret. Ville sjekket chelsea.no var jeg deg. :)

 

Edit: Du var Liverpool supporter ja. Jaja. :p

 

Liverpool-supporter ja. :p Men jeg skal med et par Arsenal-supportere, han ene med et par grusomme Arsenal-tatoveringer, så en ren Chelsea-pub bør vi nok holde oss unna. De ønsker å se Chelsea-Arsenal på Highbury Pub, men jeg vil gjerne at vi ser Liverpool-kampen på en annen pub. :)

Lenke til kommentar

 

Hah, den eneste fotballpuben i Oslo er Stargate på Grønland!

 

Notert! Hva koster halvlitern? Mulig å få sitteplass? Lerret, eller små akvarium-TVer?

 

42,- , jada - det vil jeg tro. Små TVer, men meget interessant klientell.

 

http://www.yelp.no/biz/stargate-oslo

 

(Jeg skal være såpass snill at jeg sier det var ment som en spøk. Men hvis du er i området og på utkikk etter en pils, så er det absolutt helt OK!)

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har gått forbi Stargate et par ganger på nattestid, skjønner hva du mener med spesielt klientell.

 

Noen som har vært på Lincoln Pub? Det er nære der jeg bor, og skal være Liverpool-vennlig. Jeg har tatt én øl der; kan tenke meg at det blir vel fullt når Liverpool spiller. Hva med O'Learys? Det er i hvert fall jævlig god plass, og en haug med skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...