Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde det vært Chelsea som hadde vunnet på denne måten mot Olympiakos hadde studioet svartmalt absolutt alt og sagt: "Det skulle bare mangle". Nå blir det hyllet som en fantastisk prestasjon.

 

Jammen så flott a gitt! Da kan dere leke offer?

 

 

Offer? Har du mistet all evne du har til å drive en diskusjon videre?

 

Det er uansett det samme for meg hvor fornøyd dere blir etter en slik kamp. Godt at medgangssupporterne kommer tilbake også. Kanskje det kan bli fullsatt mot City nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hadde det vært Chelsea som hadde vunnet på denne måten mot Olympiakos hadde studioet svartmalt absolutt alt og sagt: "Det skulle bare mangle". Nå blir det hyllet som en fantastisk prestasjon.

 

Jammen så flott a gitt! Da kan dere leke offer?

 

 

Offer? Har du mistet all evne du har til å drive en diskusjon videre?

 

Hvordan i all verden konkluderte du med at jeg ønsket å drive denne "diskusjonen" videre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hadde det vært Chelsea som hadde vunnet på denne måten mot Olympiakos hadde studioet svartmalt absolutt alt og sagt: "Det skulle bare mangle". Nå blir det hyllet som en fantastisk prestasjon.

 

Jammen så flott a gitt! Da kan dere leke offer?

 

 

Offer? Har du mistet all evne du har til å drive en diskusjon videre?

 

Hvordan i all verden konkluderte du med at jeg ønsket å drive denne "diskusjonen" videre?

 

 

Hvorfor gidder du da å sitere det jeg skriver om det bare er for å komme med en idiotisk uttalelse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er helt greit, men lurer på om de andre som gikk ut på banen får noe. Mourinho har uansett dratt strikken så langt på akkuratt det der at han burde nesten få et gjerde rundt sin sone.

Enig. Hvordan kan man være uenig med FA i dette?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

 

Er helt greit, men lurer på om de andre som gikk ut på banen får noe. Mourinho har uansett dratt strikken så langt på akkuratt det der at han burde nesten få et gjerde rundt sin sone.

Enig. Hvordan kan man være uenig med FA i dette?
Virker som at noen trodde han fikk straff for det han sa etter kampen, noe som hadde vært teit. Men å klage på at han blir straffet for noe alle så han gjorde blir for dumt.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ah, ok. Hadde det vært for det han sa etter kampen, så er jeg enig at det hadde vært teit. Men å bli straffet ved å bevege seg ut av den tekniske sonen og konfrontere dommeren før kampslutt er vel vanlig praksis. Gikk Lambert ut på gressmatta, eller holdt han seg innenfor?

Lenke til kommentar

Ettersom kamptråden for United-Liverpool er stengt så tar jeg det her.

 

 

 

Christian Nilssen er reporter og kommentator i NRK-sporten. Søndag la han ut følgende melding etter kampen mellom Manchester United og Liverpool:

" Well, at least we didn't kill any fans"("Vi drepte i det minste ingen supportere")

 

 

PS. I dagens papirutgave av VG har vi brukt uttrykket "Man U" i omtalen av Manchester United. Vi forstår at dette er et utrykk som føles krenkende for mange Manchester United-supportere på grunn av uttrykkets forhistorie. Det ligger ingen vond vilje bak dette, og VG vil tilstrebe å unngå at det skjer igjen.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10146517

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...