Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg til at man sitter i ettertid å føler at man taper kampen på idiotiske dommerfeil. Samtidig som dommerne slipper å ødelegge kampene. Slik at situasjonen med Willian i går kunne blitt sett på fra en annen vinkel og dermed ikke gitt han rødt kort. Samme i kamper hvor spillere diver seg til straffe eller frispark.

Lenke til kommentar

Om vi hadde hatt videodømming så hadde det blitt gult kort til Sturridge isteden. Nå er kampen mer eller mindre ødelagt. Gjør det vanskelig for Clattenburg. Jeg forventer uansett at den Engelske mafiaen velger å se seg blindt på det uansett.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er ikke lov å kalle seg verdens største Tottenham-fan når man er barndomssupporter av erkerival Arsenal og kommer til Tottenham som 30-åring. Litt annerledes med Wilshere som kom til Arsenal da han var 9. Sherwood er en vits, og det vil jeg tro at de fleste Tottenham-supportere her inne er enige med meg i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

30 år ja. Det var litt av en alder å bytte i.

 

Tror AVB kan bli god med årene, men for nå ser han ut til å ha mange svakheter. Feks man-management. Spørs hvor lenge han blir i gamet da. Har vel noen planer om Dakar om jeg husker riktig.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...