""" Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Utrolig skuffende at Soton ikke greier å vinne etter å ha ledet 3-1, men uavgjort er greit nok det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Fyyyy så irriterende. Skulle likt å se et par av de straffe situasjonene på jesus igjen. Menmen alt i alt så sier det seg selv at det er for sent å starte spille fotball i 85 minutt. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Gleder meg til å se Southampton rykke ned. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 1 minute ago, """ said: Utrolig skuffende at Soton ikke greier å vinne etter å ha ledet 3-1, men uavgjort er greit nok det. Hvem holder du med igjen? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Så ikke den komme, City har gode sjanser, vært veldig gode når det gjelder mot slutten av sesongen Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 (endret) City vinner ligaen. Det er ikke et spørsmål lenger. Arsenal er for unge og har null erfaring med denne situasjonen. Det presset de har svart på og spillet de har vist gjennom hele sesongen kommer til å stå seg som en vanvittig prestasjon uansett hva pundits eller Twitter-troll prøver å få deg til å tro. Dessverre blir det nok overskygget av hvor nære laget var å vinne ligaen. Det blir en ganske kunstig situasjon når laget som aldri burde kjempe om gullet ikke svarer på tiltale. Endret 21. april 2023 av Liquidkey Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Liquidkey skrev (31 minutter siden): City vinner ligaen. Det er ikke et spørsmål lenger. Arsenal er for unge og har null erfaring med denne situasjonen. Det presset de har svart på og spillet de har vist gjennom hele sesongen kommer til å stå seg som en vanvittig prestasjon uansett hva pundits eller Twitter-troll prøver å få deg til å tro. Dessverre blir det nok overskygget av hvor nære laget var å vinne ligaen. Det blir en ganske kunstig situasjon når laget som aldri burde kjempe om gullet ikke svarer på tiltale. Jupp. City virker veldig solide nå, ser ikke for meg at vi skal ha sjans. Før sesongen var det store spørsmålstegn om topp 4 var reelt, vi har absolutt tatt store steg denne sesongen og er på rett vei, "dessverre" blir det litt som sist sesong at vi presterer noe bedre enn vi kanskje burde og kaster bort noe vi har i våre hender på slutten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Nedtur. Eneste positive er at det ikke føles helt som det teller 100% de gangene City vinner ligaen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Det pluss Haaland. Seier for Norge, hvis man liker sånt. Liker ikke city men digger Pep og Erling. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Til tross for uavgjort mot Southampton vil jeg si at dette er det beste utgangpunktet vi kan møte City med. Vi choket 4. plassen i fjor når alt lå i våre hender, og vi choker nå når alt ligger i våre hender. Vi er best når spillerne klarer å "gi faen". Jeg tror vi kan gå inn med den mentaliten mot City. Vi har ingenting tape, så her er det bare gunne på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Comma Chameleon skrev (8 timer siden): Det pluss Haaland. Seier for Norge, hvis man liker sånt. Liker ikke city men digger Pep og Erling. Ja, det er gøy med Haaland. Man må nesten klype seg i armen. Men hadde vært enda gøyere å se Ødegaard som kaptein løfte ligatrofeet. Dette er liksom den ene muligheten føles det som. Fremdeles fullt mulig da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Forhåpentligvis kan Sander Berge løfte fa-cuptrofeet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 21 minutes ago, BIlly Bones said: Til tross for uavgjort mot Southampton vil jeg si at dette er det beste utgangpunktet vi kan møte City med. Vi choket 4. plassen i fjor når alt lå i våre hender, og vi choker nå når alt ligger i våre hender. Vi er best når spillerne klarer å "gi faen". Jeg tror vi kan gå inn med den mentaliten mot City. Vi har ingenting tape, så her er det bare gunne på. Jeg klarer ikke å se hvordan Arsenal skal få med seg noe som helst fra Etihad, selv på en god dag. Jeg tipper kampbildet blir at Arsenal går hardt ut skaper noen gode muligheter som ikke settes, og så scorer City på en av sine første overganger og seiler inn derfra. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Liquidkey skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å se hvordan Arsenal skal få med seg noe som helst fra Etihad, selv på en god dag. Jeg tipper kampbildet blir at Arsenal går hardt ut skaper noen gode muligheter som ikke settes, og så scorer City på en av sine første overganger og seiler inn derfra. enig i denne. Gjerne en tabbe som gjør at vi slipper inn mål når vi spiller overraskende bra. taper 4-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) Der vettu Jota! x2! Endret 22. april 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Vi trenger ny keeper Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Helt yoyokamp Liverpool - Forest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) Fornøyd med 3 poeng, men litt leit at Roy ikke tok 4 strake seire. Endret 22. april 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Ser mange livsfarlige dueller som dette. Skjønner ikke hvorfor dommere lar slikt passere, er jo helt bevisst det Martinelli gjør. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå