Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dilemme mellom to jenter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Okei jeg har et lite dilemma, og står ovenfor et lite valg. Jeg har levd i 19 år uten et eneste serriøst forhold. Ikke fordi jeg er helt håpløs med jenter, men fordi jeg ikke har så lett for å falle for jenter og går ikke inn i noe forhold med hvem som helst i tillegg til at jeg har sliti litt med dårlig selvtillit tidligere.

For endel måneder siden møtte jeg ei jente som jeg faktisk likte, men vi endte selvfølgelig opp som bestevenner. Hun var veldig klar på det at vi var bestevenner og at det aldri kom til å bli noe mellom oss, under drikkeleker kunne hun ikke kysse bestekompisen sin osvosv. Jeg tenkte jo selvfølgelig at jeg hadde gått i vennefellen og at alt håp var ute, men har hele tiden syntes vennskapet vårt har vært litt vel intens. Og etterhvert som vennskapet vårt utviklet seg begynte vi å ha sex, vi begynte å kysse, hun sier hun elsker meg, vi går på badet sammen når vi dusjer, holder rundt hverandre når vi sover osv. Med andre ord vi gjør endel ting som kan sees på som kjæresteting og absolutt ikke noe som hører hjemme i et vanlig vennskap. Men når andre spør står hun fortsatt på det at vi bare er bestevenner, og vi oppfører oss mest mulig som vanlige venner i offentlighet, ute blandt venner og slikt.

Det jeg synes er litt merkelig er at hun tar insiativ til slike ting når vi kun er venner, jeg har jo tenkt litt på det og lurer litt på hva det egentlig er, det nytter ikke å spørre henne fordi jeg kan aldri være sikker på at det hun sier selv stemmer, hvorfor kan vi ikke bare være kjærester?

Hun har selv sagt at hun føler hun ikke er bra nok for meg, og tror at jeg stikker av med engang hvis jeg får et "bedre" tilbud.

Hun har sagt hun ikke vil binde seg, mtp at vi fortsatt er såpass unge.

Hun er redd for å ødelegge "vennskapet" og er kanskje usikker på hvordan jeg reagerer om hun sier at hun vil være kjærester.

Hun er redd for å miste meg, som kjærester har man jo endel forpliktelser som vi ikke har nå, og om en av oss driter oss ut vil vi kanskje miste hverandre.

Jeg skjønner virkelig ikke hva det er, men dette er noen av grunnene jeg kan tenke meg selv, jeg vet at jeg betyr alt for henne, og når jeg holde på å få meg dame, lå hun hjemme i flere dager og grein fordi hun trodde hun hadde mistet meg. Jeg er ikke så god på å ta insitiv selv så kanskje hun ikke vet helt hvor hun har meg?

Uansett så har jeg møtt ei anna jente også som jeg vet liker meg og vil gå inn i et forhold med meg, jeg sa jeg ikke var intressert i noe forhold til henne og hun ville da at vi skulle være knullekompiser. Jeg har hatt sex med henne før og da flippet det helt for bestevenninna mi, men nå i ettertid har hun sagt det er greit og at jeg får gjøre som jeg vil bare jeg ikke setter henne forran. Men jeg kjenner henne såpass godt at jeg vet hun ikke alltid sier det hun mener, og jeg føler på meg at det vil såre henne om jeg har sex med hun andre. Så det jeg egentlig lurer på er om jeg skal gjøre det eller ikke, og hva er det egentlig den første jenta vil med meg? Er hun bare glad i å kose på bestevennene sine eller har hun faktisk følelser for meg og vil noe annet? Jeg tenker jo at hun blir vel ikke sjalu uten grunn.

Hun er heller ikke jenta som går på hva som helst, og hun avviser det meste av gutter som prøver seg, hun utstråler god selvtillit, men nå som jeg har blitt såpass close med henne og hun åpnet seg mer for meg virker det som hun kanskje ikke har verdens beste selvtillit alikevel..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Jeg vil egentlig inn i et forhold med hun første, men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Og hun andre vil være knullekompis, og det frister jo litt, men det kan jo muligens ødelegge med hun første. Så jeg er litt usikker på hva jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar

da tar du det opp med jente nummer en.

du sier:" jeg vil gjerne være sammen med deg helt offisielt ikke bare hemmelige kjærester/pulevenner, vis ikke det går nei da fortsetter vi som før men jeg kommer til å ha jevnlig sex med jente nummer 2 og ikke bare deg da"

så venter du på det endelige svaret.

Lenke til kommentar

Du innser at hun første ikke vil inn i forhold med deg, nettopp fordi hun ikke tror hun kan stole på at du kommer til å holde deg til bare henne. Det virker ihvertfall slik på måten du selv framstiller det. Hvis du virkelig vil ha henne får du vel også bevise det for henne. Når du roter rundt med andre er vel neppe det noen tillitserklæring.

Lenke til kommentar
Gjest 13 år gammel jente faktisk

Det lureste er faktisk spørre jente nr.1 om hun vil være sammen me deg, fu bør hvertfall gjøre det før du begynner å pule jente nr.2 ,, si at du vil at hun skal være 100% ærlig sånn at hun ikke stenger noe ute, få henne til å si hva hun føler om dette. Ikke ta det får gitt , ikke tro at hun ikke vil ha et forhold med deg viss du ikke har spurt henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...