Substitute Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg ønsker å bruke min bærbare pc som HTPC, men da ønsker jeg å lukke den igjen, slik at det ikke blir noe lys fra skjermen. Men hvis jeg lukker den igjen så går den i vente/dvalemodus, hvordan forhindrer jeg det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Control Panel, Power Options, Advanced, Power Buttons. Velg ingen action når du lukker lokket. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Takk for den. Jeg bruker En vanlig kabel fra D-sub? (den før DVI) for å overføre bilde fra bærbar pc til tv. Min tv har en slik inngang og bildet blir bra. Min pc gjenkjenner min tv, men problemet er at hvis jeg legger igjen lokket på min bærbare pc så forsvinner også bildet på tv'en. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Se om du får til å sette tv'en som hovedskjerm i skjerminnstillingene. Dette kan evt også være en biosinnstilling... -C- Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Takk for tips. Det gikk desverre ikke. Det samme skjer når jeg setter TV som hovedskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå