No14 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har fått en ganske stor hevelse og blå skinnlegg. Iset ned etter trening i går og i dag er det fortsatt hevelse og fargerikt. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal lege seg fortere? Noe jeg kan smøre på? Eller må jeg bare ta tiden til hjelp? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ett gammelt tips jeg fikk fra min mormor, var å smøre på eplesyltetøy. Jeg følte at det hjalp, men kan ha vært bare innbillinger.. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 hehe, seriøst..?? Placebo er bra da men.. Hvor fort virket det? Hadde du det på lenge? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Aloe Vera skal funke bra på alt mulig har jeg hørt. Fra å være solbrent til å være opphovnet. Prøv det Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jepp, seriøst. Bare prøv det. Smør på ett tykt lag med eplesyltetøy, så lar du det være sånn i 20 minutt. Etter 20 minutt skyller du det vekk med vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå