Flacid Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 2000 er vel et underslag. legg på en null du. uansett, den røde gitaren som ble avbildet ser du står bak svarte Fender squier(?) gitaren. synes dette ser kult ut da då får flere dimensjoner å treffe i. flere bånd, 6 "høyder" på halsen, og 6 strenger å treffe med plekter. dette blir lett et kjøp da jeg spiller gitar selv Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Gitaren her er langt fra ekte.. Den har MASSE knapper Det er en av to nye gitarer. Den som jeg har skrevet om og avbildet i artikkelen er både vanlig elektrisk gitar og RB3-kontroll, og heter Fender Stratocaster Squier. Takk for bildet. Det er jo konge. Vil gjerne si at en Squier Strat koster fra omtrent 1800, og følger ofte med i gitarpakker for nybegynnere. Ikke 20000,- som han over her foreslo. En amerikansk Fender Strat koster omtrent 15000 og oppover. Det som hadde vært skikkelig tøft, er om vi kunne bare koblet våre egne gitarer til denne gitaren med kabel. Den har jo vanlig gitarkabel-utgang, og signalet blir jo sikkert overført trådløst til Xboxen eller PS3'n. Da kunne vi spilt med hvilken gitar som helst. Hadde vært litt som å bruke den RB3 gitaren som en "HUB" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg ser for meg at gitaren i beste fall har en integrert midi-pickup og da blir det ikke mulig å bruke gitaren som noen "hub". Utifra bildet er det vanskelig å si noe bestemt, men det kan se ut som om den har en ekstra utgang, som forhåpentligvis er en midi utgang, på siden av gitaren. Eller det kan bare være "connect knappen"... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Vil ikke være mulig å bruke den som noen hub. Det går på sensorer hvor du har fingrene dine. Med andre ord, gitaren behøver ikke være stemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg