Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dro ut kontakten i stedet for å slå av på vanlig måte & etter det kommer jeg bare til den feilmldskjermen hvor man får 5 alternativ , klikker på alle alt. men kommer bare tilbake til samme feilmld ? Det er en HP Compaq nx8220 & må ha adapter stående i for å funke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvilke alternativer får du? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan ha skadet filstrukturen eller registry ved å bruke den brutale metoden fr å slå av maskinen. Dette vil lettest inntreffe hvis maskin var i ferd med å skrive til harddisken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Var på nettet da det skjedde.....må man åpne maskinen for å fikse dette :/ Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sett i windows cd'en din og kjør "Reparer Windows" Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Har selv dårlig erfaring med reparer windows-funksjonen. Funker alltid ved plutselige programvarefeil: Lag en ubuntu-cd, start opp fra den cd-en uten å gå inn i windows og redd alle filer du trenger til en ekstern harddisk eller minnepinne. Deretter kan du formatere harddisken/windows-partisjonen og legge inn windows på nytt fra grunnen av. Edit: "reparer windows"-funksjonen er plan A, nevnte løsning i denne posten er plan B. Endret 19. juni 2010 av grizzlyx Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fikk til en fullstendig reperasjon på min da den kræsjet pga noen tok strømmen mens den holdt på å defragmentere C: disken min Heldig jeg da kanskje Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har svært gode erfaringer med reparering av Windows og utfører dette daglig i min jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå