miniPax Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Men dette fungerer ikke hos oss som har "rootet" telefonen da.. Jeg får iværtfall en feilmelding når jeg installerer den første oppdateringen. Får vel vente til den legges ut ferdig "rooted" på ei nettside da Rooted Android 2.1 med norske menyer og T9 ordbok http://android.modac...en-android-2-1/ Endret 20. juni 2010 av miniPax Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det der er jo bare en custom rom, MoDaKo Rom, ingen orginal 2.1 som er "rooted" det der, vel ? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Stemmer det. Om du er ute etter "vanilla" rooted HTC Rom finner du det her: http://android.modaco.com/content/htc-hero-hero-modaco-com/310369/04-jun-official-htc-2-1-3-31-751-1-chungwa-taiwan-multiple-repacks-online-kitchen/ Lenke til kommentar
Svennis1982 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vil bare si at nå er oppdatering kommet - holder på å installere den selv nå! Søkte på system oppdateringer: Home > Menu > Settings > About phone > System update check Der dukket den opp (ca 78 mB). Er spent på å se hva som skjer etter at jeg har oppdatert nå... Og Brasil leder 2-0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jau, har lagt den inn jeg og. Vet egentlig ikke hva som er forskjellig, men det kan man vel lese seg til. Ingenting annet enn layout på desktop-skjermene ble slettet, alle gamle meldinger, mail, bilder og kontakter var intakt etter oppdateringen. Samme med alle installerte programmer. Endret 28. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Svennis1982 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jau, har lagt den inn jeg og. Vet egentlig ikke hva som er forskjellig, men det kan man vel lese seg til. Ingenting annet enn layout på desktop-skjermene ble slettet, alle gamle meldinger, mail, bilder og kontakter var intakt etter oppdateringen. Samme med alle installerte programmer. Ser ikke helt den store forskjellen enda jeg heller bortsett fra litt anderledes (og kanskje noe finere) grafikk på ikoner/menyer. Synes ikke Heroen ble spesielt mye raskere f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg